Indkørsel

Jeg er ved at lave indkørsel. Nogen har sagt til mig at det er en god ide at ligge 4 mm rionet ned i gruset. Det skulle være for at undgå "kørespor". Men hjælper det??
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den har jeg ikke hørt før men det er da en god historie.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Synes at have læst en artikkel på et tidspunkt om brugen af rionet i en indkørsel. Den blev lagt i de 20 cm stabilgrus de lagde, men om det har en gavnlig effekt ved jeg ikke. En ting er sikkert det skader nok ikke.

\\ nc

 

ligger det ikke og vipper/giver sig og får smådele til at bundefælde sig, hvorefter der bliver et temmeligt hårdt lag??
10cm stabilgrus, læg rionet ud og vibrer, fyld efter med yderlig 10cm og vibre igen. Slut af med afrettergrus/sand. Tror ikke der er noget som kommer til at vippe her.

\\ nc

 

Annonce
er set i ide nyt, et produkt a la rionet, det skulle virke

 Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.
Jeg tror ikke på det.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

jeg tror ikke det er et mirakkelmiddel mod kørespor.. kunsten ligger i stabilgruset og vibreringen, hvis jeg skulle bruge ekstra penge på sådan et projekt ville jeg hellere ofre 20 cm stabilgrus mere.. :-)

 den bedste håndværker er ham/hende der kender sine egne begrænsninger

Mange ligger fiberdug ud under belægningen. Det skulle også afhjælpe køresporene - men alfa omega er uden tvivl et ordentligt underlag. Det med rionettet havde jeg heller ikke hørt før.

 www.bygmax.dk - Vi har alt i byggematerialer og VVS artikler.

Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis