Nyt CNC forum

Der er interesse for at lave et nyt CNC-forum. Det kan vi efter forummet her er blevet opdateret, så lad os beslutte hvad det skal hedde.

Hvad med bare at kalde det CNC og evt. placere det som underforum til Hobby?


Mvh. AllanE
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Rigtig god idé.
Det vil give nogle flere muligheder for at bevare overblikket, fremfor at der bliver blandet mange tråde ind i den lange gode tråd som er lige pt.
Så kan der laves tråde som følger byggerier, materialevalg, resultater af leg med CNC osv.
Rigtig god idé - endnu en gang :-)

Mvh Mogens
Et sådan forum ville være perfekt her på siden og tak fordi du giver os den mulighed Allan  

Kan det lade sig gøre at lave nogle underkatagorier? Hobbyen rummer jo en del forskellige aspekter, såsom elektronik, mekanik og software og det ville være rart hvis man f.eks. kunne vælge at placere sit spørgsmål under en af de nævnte katagorier, således at det hele bliver lidt mere overskuelig, for overskuelighedens skyld

Hilsen Brian / Metalsnedker  

må jeg opfordre til samtidig at lave et knallert-forum, så motorcykelforummet kan blive fri for de evindelige puch-maxi-spørgsmål
Skrevet af Mathiasen på 28 jun 2009 12:56
må jeg opfordre til samtidig at lave et knallert-forum, så motorcykelforummet kan blive fri for de evindelige puch-maxi-spørgsmål


Mathiasen nu gør du jo selv det samme, det her handler om cnc og ikke motorcykler

Annonce
Nej, dette forum hedder Om- Lav-det-selv

dvs, det er et forum hvor man kan ytre sine meninger om lav-det-selv, denne tråd handler om hvorhvidt der skal oprettes et underforum til et andet forum. Og da 90% af spørgsmålene i motorcykelforummet omhandler knallerter og ikke motorcykler, synes jeg det var på sin plads at kommentere i dette indlæg.
Der kommer alle de undergrupper I kan ønske jer - OGSÅ et knallert-forum, som der har været ønsker om så længe! JørgenE og jeg er ved at lægge sidste hånd på en ny opdeling. Lige nu er der desværre bare en sol og have der lokker...nå ja, og en hæk der skal klippes.

Mvh. AllanE
Skrevet af Mathiasen på 28 jun 2009 14:23
Nej, dette forum hedder Om- Lav-det-selv

dvs, det er et forum hvor man kan ytre sine meninger om lav-det-selv, denne tråd handler om hvorhvidt der skal oprettes et underforum til et andet forum. Og da 90% af spørgsmålene i motorcykelforummet omhandler knallerter og ikke motorcykler, synes jeg det var på sin plads at kommentere i dette indlæg.

Du misforstår, læs overskriften på denne tråd, der står ikke noget om motorcykler. MEN CNC.....

men OK du fik dit budskab ud.

MVH

Mike

Hejsa

Jeg er selv lige gået så småt igang med at bygge sådan en CNC maskine, med et langsigtet mål om at lave noget ala en reprap.

Og den nævnte tråd er spændende men ret lang og uoverskuelig - og det havde helt klart været rart at kunne udveksle erfaringer med nogen på dansk og med kendskab til hvor/hvordan/hvilke materialer  der er nemme at få fat i her i landet.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis