Ekstern harddisk problemer!

Jeg købte for et par dage siden en ekstern harddisk (Western Digital - My book 1 TB).

Allerede efter jeg har fyldt 37 gb på den, siger den at der ikke er mere plads, og vil foretage en diskoprydning.

- Er er nogle der har stødt på samme problem, og muligvis ved hvad jeg skal gøre?

Håber i kan hjælpe mig!

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvordan er diskens partioner (logiske drev) lagt ud? Er de formaterede?

Jeg havde samme oplevelse for nogle år siden, og da var det fordi disken ikke var formateret udover i en lille partition, sikkert til test.

XP: Åben Denne Computer og højreklik på drevet. Vælg egenskaber. Hvor meget disk kan du se, og hvor meget er ledig. Kan du ikke se hele disken, alle 1000 GB, så skal di i Kontrolpanel ->administration->Computeradministration->Diskhåndtering.
Her kan du oprette og formatere partitionerne. Jeg vil anbefale at splitte den i de 4 XP tillader. Det fremmer søgehastigheden og så mister du kun data fra den pågældende partition, hvis din allokeringstabel (FAT eller NTFS) går i stykker.

Vista: Søg i hjælp, princippet er det samme, men jeg kan ikke huske navnene på kommandoerne du skal bruge.

Kan dette ikke klare sagen, så kom tilbage.
Feed back er altid velkommen.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Nu har jeg fundet ud af problemet, jeg formaterede den om til NTFS, Nu virker den. Mange tak for hjælpen (-:
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis