Opdatering af LDS

Nogle har måske lagt mærke til at LDS har været lidt ustabil her til aften og at man ikke har kunne skrive indlæg. Det skyldes at jeg har arbejdet på en større opdatering af forummet. Til at starte med vil man kun kunne se mindre nyheder i forummet, men opgraderingen åbner op for at vi kan udvide med en masse spændende features.

Jeg vender tilbage med detaljer om opdateringen. Indtil da, må I meget gerne skrive her, hvis I oplever fejl eller problemer.


Mvh. AllanE
89 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja jeg har skrevet en PM til dig, men kan da også skrive det her. jeg oplever at de mails jeg fik først i dag, kun linkede til forums siden. Efterfølgende fik jeg nogle der linkede det rette sted hen i trådene, og igen nogle der kun linkede til forum.
Nu skal vi nok lige vænne os til det nye system, men tidligere kunne vi se forskel på dem hvor vi havde linket til, nu er det blot en samlet tekst og den er meget lille. Kan du lave det så vi kan se forskel på linkene i dem vi har linket besvarelser til, vil det værer super. Eventuelt hvor skriften bliver skråtstillet e.l.

V.h.  Håndværkeren
Tak for tippet (også på PM). Jeg kan godt se at der er noget galt med de links. Forstår ikke hvorfor de virker nogle gange og ikke andre...Jeg kigger på det.


Nu skal vi nok lige vænne os til det nye system, men tidligere kunne vi se forskel på dem hvor vi havde linket til, nu er det blot en samlet tekst og den er meget lille. Kan du lave det så vi kan se forskel på linkene i dem vi har linket besvarelser til, vil det værer super. Eventuelt hvor skriften bliver skråtstillet e.l.


Jeg forstår ikke helt hvad du mener med det her? Er det i de emails der sendes ud, for de skal da meget gerne ligne de gamle.


Mvh. AllanE
Efter opdateringen er fonttypen i indlæggene blevet 1 eller 2 størrelser mindre, var det meningen eller?

For det kan da godt læses, men det står utroligt tæt.
Håndværkeren, jeg tror at problemet med links kun gælder for "gamle" emails, der er sendt før opgraderingen i går aftes/nat. Alle de mails jeg har fået i dag virker, mens de ældre jeg har liggende linker til oversigtsiden. Er det sådan hos dig også?

Koludabyg: Ja du har ret. Fonten er mindre. Jeg prøver at skrue op for den, hvilket måske også hjælper på den lidt utydelige overgang mellem indlæg og signatur.

Mvh. AllanE
Jeg blev lige så glad.. nu kan vi skifte billede... men ak.. stadig den gamle jolle..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Ja tekst størrelsen kunne godt være lidt større, men ellers ser det godt ud

Jeg kan godt lide at det er blevet let at skrive PM, i den gamle skulle man kende den snørklede omvej


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Ja, genvej til PM er blevet så nemt som det skulle være.

Men hvad med en lille editor til at tilføje billeder osv. til indlægs...
Så man ikke selv skal indsætte alle koderne.

Kommer det også senere eller ?
Hej !

Man kan ikke se afstemningers resultater længere !

Men rigtig flot forum du efterhånden får opbygget !

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Tak for alle kommentarerne!

Her lige et par svar fra mig:

Jeg blev lige så glad.. nu kan vi skifte billede... men ak.. stadig den gamle jolle..


Hehehe! Jeg ved det, grandoldman! Denne opgradering er skridtet hen mod et større profilsystem. Det har ikke været muligt at gøre så meget i det gamle forum, men nu er den største sten på vejen væk. Mere info følger.

Men hvad med en lille editor til at tilføje billeder osv. til indlægs...

Der er sket en del med upload funktionen. Det er blevet lidt mere kompliceret, men til gengæld er der flere muligheder nu. JørgenE laver en vejledning, som jeg lægger ind i "Skriv indlæg"-formularen. Kort fortalt skal man nu uploade et billede/fil og efterfølgende indsætte det i indlægget. Det kræver lidt flere klik, men til gengæld kan man nu styre HVOR i indlægget billedet skal vises, f.eks. inde midt i teksten i stedet for altid i bunden. En anden funktion er "Mine filer", som giver mulighed for at bruge samme billede/fil i flere indlæg.

Man kan ikke se afstemningers resultater længere !


Godt set, Lopus! Jeg ved ikke hvad fejlen skyldes, men den er smuttet i testen...jeg har ellers testet grundigt i et testmiljø i et par måneder (det var en stor opgradering, selvom det ikke ser ud af så meget på overfladen). Jeg undersøger hvad vi kan gøre med afstemningerne.

Mvh. AllanE
Der er yderligere 79 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis