Tak for alle kommentarerne!
Her lige et par svar fra mig:
Jeg blev lige så glad.. nu kan vi skifte billede... men ak.. stadig den gamle jolle..
Hehehe! Jeg ved det, grandoldman! Denne opgradering er skridtet hen mod et større profilsystem. Det har ikke været muligt at gøre så meget i det gamle forum, men nu er den største sten på vejen væk. Mere info følger.
Men hvad med en lille editor til at tilføje billeder osv. til indlægs...
Der er sket en del med upload funktionen. Det er blevet lidt mere kompliceret, men til gengæld er der flere muligheder nu. JørgenE laver en vejledning, som jeg lægger ind i "Skriv indlæg"-formularen. Kort fortalt skal man nu uploade et billede/fil og efterfølgende indsætte det i indlægget. Det kræver lidt flere klik, men til gengæld kan man nu styre HVOR i indlægget billedet skal vises, f.eks. inde midt i teksten i stedet for altid i bunden. En anden funktion er "Mine filer", som giver mulighed for at bruge samme billede/fil i flere indlæg.
Man kan ikke se afstemningers resultater længere !
Godt set, Lopus! Jeg ved ikke hvad fejlen skyldes, men den er smuttet i testen...jeg har ellers testet grundigt i et testmiljø i et par måneder (det var en stor opgradering, selvom det ikke ser ud af så meget på overfladen). Jeg undersøger hvad vi kan gøre med afstemningerne.
Mvh. AllanE