Styresystem

Har windows XP.
Jeg kan ikke åbne "Tilføj og fjern programmer" i kontrolpanelet.
Alle de andre ikoner kan godt åbnes.
Hvad er der mon galt?

Har windows XP. Jeg kan ikke åbne "Tilføj og... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Der kan man bare se, på Google.
Tak for det udmærkede, ja faktisk velanbragte, råd, så slap jeg af med event.exe.

Men hvad så med "tilføj og fjern...." som ikke kan åbnes?
Hvad er nøgleordet der, hvis der skal søges på Gooooogle?

Ved at bruge ordene "add remove programs missing" får du nogle forslag frem, som måske virker for dig. Et forslag er at trykke Windows+R og skriv "appwiz.cpl". Det skulle gerne åbne Tilføj/fjern programmer. Løsningen kan du finde i linket.

Mvh.
Kim

Et godt sted at få hjælp er på spywarefri.dk´s forum som du finder her

Der kan du også finde en anvisning på en måde hvor nørderne der kan se alt hvad der kører på din PC. og du så kan få renset den for alt...

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Åbn "Kør" og skriv:
sfc /scannow

Så bliver de beskyttede systemfiler tjekket og geninstalleret hvis der er noget galt med dem eller hvis de er blevet ændret.
Hvis der er fejl i systemfilerne får du måske brug for installations CD,en

Mvh. Christian

Hurra.
Det var en scannow der skulle til, så var der adgant til "programlageret"

Men min PC virker nu stadig ikke optimalt, så jeg vender tilbage i en ny tråd når jeg kan formulere problemet.

Indtil videre takker jeg samtlige medvirkende for en overordentlig og uegennyttig indsats .
Inden jeg dejser om af hedeslag.
Annonce
Jeg er glad for "bullguard" som er et dansk antivirus program, de har en HOTLINE, der virker og hjælper når det hele er for langhåret. 

Jeg tror at uanset hvad man gør bør man nok geninstallere fra bunden af engang imellem, det tager et par timer, men så er det fedt at have 2 PC, så kan man surfe i ventetiden..

Bornholm er et dejligt sted.
Buulguard - tak for det. Passer fint til undertegnede som lyder dæknavnet Sitting Bull. Tak for tippet
Geninstallere fra bunden af har jeg forsøgt. Det er ikke alt materiale som stadig er til rådighed - som jeg har forstået det.
Det frarådes iøvrigt osse når jeg forsøger mig.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis