Prutte om prisen hos Bauhaus ?

Davs

Jeg skal have købt fliser osv hos Bauhaus. Ca. for 15.000,- - Er der nogen der har prøvet at forhandle om prisen eller bliver der bare sagt at de har så lave priser i forvejen ??

Jeg har dog set deres vældige rabatordning hvor man ved køb fra 10.000-20.000 får HELE 2% i rabat. Dette rabat svarer til 300,- i dette tilfælde.

Jeg er nødt til at købe i bauhaus, da vores andre fliser er købt der og vi ønsker at få de samme fliser i hele hytten.

18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg prøvede engang at forhandle en billigere pris. Det var i Vejle.
Ham jeg spurgte, var en ung knægt. Så jeg ville gerne tale med en der havde lidt at sige i forretningen.
Han gik ud bagved og fandt det sureste og mest arrogante r**hul jeg længe har mødt!!
-De havde de bedste og laveste priser i hele verden. Jeg kunne selv gå ud og se...

Han gjorde mig så sur at jeg gik op til kasselinien og fik fat i deres Chef.
Jeg forelagde ham situationen ret højlydt.
Han ville gerne have mig med ned og se på sagerne, men jeg var så gal at jeg nægtede at handle der mere!!
Og så gik jeg.

Nu er det så et par år siden. Og jeg har været i butikken igen. Primært for at plyndre deres "Restlager"

Men det kan som sagt aldrig ske noget ved at prøve at forhandle!!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Nmeli ja!!

Jeg er også begyndt at handle det meste his XL. Primært fordi jeg kender en gut dernede som giver en god rabat, men også fordi jeg kan få kørt materialer ud, istedet for selv at skulle afsted med trailer osv...
Og så er jeg ret ofte presset af tiden. Jeg kommer sjældent hjem i så god tid at jeg kan nå i alle de billige byggemarkeder. Så ved at vælge XL kan jeg få det meste. (Jeg tager dog af og til en af de andre ved gode tilbud.)
Og min erfaring siger mig også at hvis man beder XL om nogle LIGE brædder, så får man det. Det er ikke altid tilfældet i f.eks. Jem og Fix

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
jeg tvivler på at du kan få mere rabat. det skulle da være underligt, det er svært nok at få noget for deres prisgaranti.
enten mistænker de kunderne for at lave dokumentfalskt eller bare ignorere det. hvis jeg var dig ville jeg se andet steds om de har nogen fliser der ligner.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Husk bauhaus er medlem af forbrugsforeningen og der er her imellem 6 % at hente

http://www.forbrugsforeningen.dk/Default.aspx?ID=1730&selBranche=64&zipcode=2630

Og ja de er ofte billige, med varer og de har ikke de samme varer som de andre altid.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce
Lige et hurtigt spørgsmål... prutter i osse om prisen i netto? eller i føtex??? og hvorfor egentlig ikke det?

Jeg prutter -også om prisen- hvor som hels og når som helst, hvis jeg kan se mit snit til det eller mener det fører til noget.

I min signatur burde jeg tilføje: Tilbud = Til Bud, butikken ønsker mit bud.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.



"Men der kan som sagt aldrig ske noget ved at prøve at forhandle" skriver Næstformanden.

Er det en forhandlingssituation du beskriver i dit indlæg? På mig virker det mere som noget "børnefornærmet" over ikke at få sin vilje. . . .

/Kent.

Skrevet af Sluppermand den ældre den 26-06-2009 00:19



"Men der kan som sagt aldrig ske noget ved at prøve at forhandle" skriver Næstformanden.

Er det en forhandlingssituation du beskriver i dit indlæg? På mig virker det mere som noget "børnefornærmet" over ikke at få sin vilje. . . .

/Kent.

Han skrev jo "at det var et arrogant r*vhul". Er man det fortjener man en skideballe!

Minder mig om engang jeg var i et ICA supermarked her i sverige: Jeg skulle købe lidt brød, men da ikke kan finde noget som ikke er for gammelt, spørger jeg en medarbejder. Han siger at jeg kan vel bare lede ordentligt! Hører samtidigt, at han siger til en kollega "at han er træt af kunder der ikke gider kigge selv"
Dette får mig til at tænde fuldstændigt af! Jeg vader ud i baglokalet og spørger efter chefen. Det viser naturligvis at det er ham selv, hvorefter han får den største skideballe foran sine ansatte og kunderne i butikken (stod i døren ind til baglokalet). På vej ud af butikken, når jeg selvfølgelig at vælte nogle af de gamle brød på gulvet.
Naturligvis klagede jeg både via telefon og skriftligt til ICAs hovedkontor. Fick en masse undskyldninger, men jeg sætter aldrig mine ben der igen!

Jeg har nu fået penge igen 2 ud af 2 gange i bauhaus på deres grisgarenti. Men har så ikke prøvet at forhandle om prisen der endnu, men har da overvejet det flere gange. Også mest fordi jeg har købt deres tilbud som de nok ikke giver noget ydeligere på.
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis