Facadedør - Købes hvor?

Hej,
Vi skal til at have ny kælderdør ifb. med en renovering af kælderen. Vi har været omkring nogle enkelte vindues firmaer: Bedst og billigst of sparvinduer, men begge har så meget dårlig omtale alle steder at det er helt løgn. Mit spørgsmål er så hvor jeg så skal købe min dør på specialmål til en ikke alt for høj pris? (6-7000,-)

Der må da findes nogen vindues firmaer som kan deres kram til overkommelige priser? - skulle amn tro? Nogle erfaringer?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Byggekrejleren.dk har alt muligt.
Det ligger i Thyregod ved Give. 27802669
Han opkøber restpartier af alt muligt til byggeriet.
Jeg har ikke selv været derovre endnu. Men jeg regner med at finde en dør til min eget indgang.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Jeg har været meget tilfreds med de ting, jeg har købt ved KIPA.
Der kan du se varen, før du køber og fjerner.
Ikke noget med udeblevne eller forsinkede leverancer og triste overraskelser, når skidtet dukker op.

Med venlig hilsen
ktm

 

Kastrup vinduer - de pæneste døre, jeg hidtil har set. Super service og levering.

Rationel - god gedigen kvalitet.

Priser måske højere, end du lægger an til, men tænk på, hvor ofte du bruger den.


Mvh.

Jan R.
Jeg har personligt købt Rationel og jeg er meget tilfreds over deres kvalitet. Swedoor har ellers tit nogen temmelige gode tilbud rundt omkring, bl.a. hos bauhaus, XL-byg og stark.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
KPK eller Outline giver rigtigt meget for pengene.

Personligt ville jeg vælge storke frem for Rationel, da kvaliteten hos storke lige en en tand bedre.
Annonce
Prøv at hør hos www.spar3.dk

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

hverken rationel, kipa eller Velfac er noget udover det sædvanlige, og med det menes vinduer/døre som kan holde i 100 år som "I gamle dage". læg mærke til at mange af de vinduer som er produceret i 70erne og 80erne er dem vi som som tømrere går rundt og skifter nu, 25-35 år efter. Det er da for ringe...og det er mange af de samme principper "kvalitets" mærkerne laver vinduer/døre efter den dag i dag. Det eneste firma jeg indtil videre har set der kan lave det i samme kvalitet som man ser i meget gamle huse er Bøjsø. De er desuden omfattet ordningen fra Centeret for bygnings Bevaring som nogle af de vinduer der er omfattet "raadvad vinduet" ordningen

http://www.lyrk.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis