ud med den

Så kom BMC'en ud af båden, på grund af en mindre frostsprængning, blev evt.rep. opgivet.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja dert var jo lidt kedeligt Lynæs, så må du vende den til noget positivt  Det er alle tiders morring
ÅÅåårrrh du har vel lært at vrikke en båd med en passende åre ! Selv både i 30 fods størelsen kan vrikkes, er min erfaring.
Hej
Velkommen i klubben. Har lige kørt en mercedes om636 på dumpen. Troede at jeg havde gjort et godt køb, men det havde jeg ikke. Den kørte på 3. opboring og opslibning, ikke desto mindre var den så slidt at ringabet lå på 1,2 mm, og krumtappen var 8/100 oval. En ny opboring og opslibning ville koste i nærheden af 10000 kr + moms. Så den røg ud. Der var ellers ikke mangel på forslag fra gutterne i havnen på hvad den kunne bruges, bl.a. som morring. Nå men sådan er livet jo, man kan ikke vinde hver gang.

Mvh Finn
vi kan sku da snart lave en hel klub for kaserede indenbordsmotorer min detroit står adskildt men total nedslidt så jeg kan bruge enkeltdele til synk når jeg skal ud og sætte garn

der er altid solskin bag skyerne

Annonce
Skrevet af optimisten på 26 jun 2009 17:08
vi kan sku da snart lave en hel klub for kaserede indenbordsmotorer min detroit står adskildt men total nedslidt så jeg kan bruge enkeltdele til synk når jeg skal ud og sætte garn

Det er nok billigst, at sende den til USA, for en total overhaling.
Du kan nok ikke engang købe reservedele til hvad det koster at sende den til usa og tilbage samt at den bliver total overhalet.
Men hvis du vil have liv i din detroit igen, så vil jeg gerne undersøge om det også gælder for din motor type..

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

så er jeg næsten sejlklar mangler kun udstønning samt vandpumpe men hold kæft hvor er det et kæmpe arbejde at skifte til et andet fabrikat motor (fra detroit v6 til volvo 6 række)

der er altid solskin bag skyerne

så vidt jeg husker er der en der har en del foringer, lejer osv. til detroit på www.fallrepet.se de er vist billige.

Dr_Lyn
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis