Hvordan laver man en bar ?

Jeg har et hus hvor der er en kælder med gildesal og jeg har købt 4 lækre barstole så nu mangler jeg bare en bar og stille dem ved, er der nogen der har en tegning eller nogle tips til hvordan man gør det.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Gå på biblioteket og se i gamle numre af "Gør det selv". Det er masser af anvisninger på at bygge hjemme-barer.

TS
Først finder du ud af hvor vel assorteret din bar skal være. Dvs. indkøber og opmåler diverse flasker og glas samt andre genstande der skal bruges i baren. Nå får du bevilget et stort rundt beløb på husholdningskontoen til undresøgelse af markedet - eller rettere besøg i det ægte bar miljø og her udseer du dig den bedste model. Udstyret med skjult kamera og måle bånd optegner du skitser og målsætter disse på diverse toiletbesøg og tager i smug en mængde billeder. Disse billeder forstørres til naturlig størrelse og prøve ophænges i baren. Hvis det ser ud som ønsket er det bare at gå ned hos tømmerhandleren og købe ind efter skitserne og husk endeligt en rigelig mængde elmaskiner og håndværktøj - de er altid gode at have bagefter.... Så er det bare igang med en kasse øl og en weekend i kælderen og den dejligste bar er en relitet...

God arbejdslyst Njord

PS. pas på leveren.....

MVH Njord
Hvordan går det med bevillingen fra husholdningesbudgettet...
nJORD

MVH Njord
Vedr. bevillingen, så kan jeg anbefale argumenter som:

Jamen skat, hvis vi laver den sådan og sådan, så kan der i hverdagene hænge vasketøj, i de kroge der over baren. Det bliver godt nok lidt dyrer, men det er godt at ofre, for du ikke overanstrenge dig når du hænger vasketøj op.

Eller:

Skat, hvis nu jeg køber et par ekstra maskiner, så kan jeg også lave den nye havelåge, jeg har lovet dig i lang tid.

Der er mange muligheder...

Mvh
ThomasB
Hm - mit største problem er, at vi køber spiritus hjem fra hver en ferie, men kun Cognac'en bliver drukket, og vores venner er normalt kørende.... så vi har et overflodsproblem.

Hvis du mangler nogle rekvisitter (ølskilte, glas mv.) har jeg en kasse assorterede ting, som kan afhentes u/b. En bar trænger nemligt også til udskiftning engang i mellem for at virke spændende, så der er ikke kun dårlige ting i kassen.

Du kan bare kontakte mig på lav-det-selv´s mail.

Mvh. JørgenE

PS: Der er ikke spiritus eller lign. i kassen, men du er velkommen til at få serveret en, når du henter den.

Mvh. JørgenE
Annonce
du må få vores bar!!
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej Lulu.

Det kan vi nok ikke bruge til noget. Du giver hverken e-mail eller www- adresse.

Gider du prøve igen?

Mvh. JørgenE

Mvh. JørgenE
man må da håbe at han er blevet færdig. det er trods alt 8 års siden han spurgte efter hjælp.
men hellere sent end aldrig

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis