Nye Fælg.

Har købt nogle nye fælg gennem Billigalu. De lover pasningsgaranti. Men når jeg holder fælgen ind mod bilen, stikker der ikke så meget bolt ud til møtrikken. så ville høre om der er nogen der ved om der er et minimum krav til hvor meget der skal stikke ud. :o) vil jo gerne kunne køre på dem uden at de lige pludselig falder af. Vil lige høre hvad i siger. om jeg kan køre på det eller få dem byttet.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis alufælgene har den rigtige størrelse, kan du ikke bare "holde dem ind mod bilen".
Centreringen på navet og centerhullet på fælgen har prespasning, så fælgen er sikkert overhovedet ikke inde på plads.

Bent.
Det jeg mener med at jeg har holdt dem på bilen, er at jeg har spændt de 3 møtrikker til. og set på den 4, på hvor meget boldt der stak ud af fælgen. men har fået af vide at møtrikken skal minimum skulle kunne komme så meget på som bolten er bred. jeg har ikke kørt på dem, da jeg ikke var sikker på om det var nok.

kasper
OK, men er du sikker på at fælgen er helt i bund? Du er nødt til at kigge ind bagtil og se efter. Hvis fælgen har et for lille hul i midten kommer den jo ikke på plads.

Bent.

Den kommer helt ind til. der skal centreringe på. :o). men har snakket med en fra billigalu. han ville lige finde ud af noget og ringe tilbage.

Kasper
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis