FURUNO GP30

Min FURUNO GP 30 er efter vinteropbevaring kommet med en gul streg tværs over displayet, nogle af waypoints kan ikke ses, hvad skyldes det ???

------------------
Har fundet fejlen. Der sidder et back up batteri i GPSeren, som var "løbet tør" for strøm.

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af palles (den 28-04-2003).]

mvh.
palles
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved det ikke men jeg ville tage kontakt til importøren og få en snak om hvad det kan være..

Men det lyder som noget med at der er blevet trykket på skærmen og at der så er fremkommet en fejl.

Venligst Njord

MVH Njord
Har du fundet ud af noget ??

Jeg har måske et display du kan få..
Jeg har fået min GP 30'er ødelagt ved et indbrud og det er vist kun selve boksen der har lidt skade, og så lige et par ledninger der er rykket af printet.. Men måske kan selve displayet bruges.
Jeg vil lige kigge i aften og se om ikke jeg kan finde det et eller andet sted.

Om du kan skifte det ved jeg ikke og dt afhænger givet også af hvor fingernem du er...

Venligst Njord

MVH Njord
Hej smile

njord, læs palles' spørgsmål igen smile

Mvh
ThomasB

OK Thomas der fik du mig og sikkert også en masse andre..

Men skal vi så ikke blive enige om at det er bedre at lægge sine egne svar ind som nye indlæg fremfor at rette i sine gamle spørgsmål..

Jeg tror vi er en del der jævnligt er inde på siden og husker lidt om hvad vi tidligere har kommenteret og derfor har ekstra aktier i..

Men du har ret i at jeg har overset en rettelse af spørgsmålet.. Eller måske nærmere en løsning på selve spørgsmålet..

Venligst Njord ;(

MVH Njord
Hej igen njord wink

Det var skam ikke for at "få" dig smile

Jo, man skal lægge sit svar nederst, det kan vi godt blive enige om.

Men jeg skrev det også bare, for at du skulle opdage det.

Mvh
ThomasB
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis