MD7A ingen vand

Har en MD7A med saltvandskøling. Båden står nu på land, og skulle lige have tjekket at der ikke var noget galt med motoren. Men da jeg satte en spand for enden af køleslangen sugede den ikke som den plejer. Så for at tjekke om kølekanalerne var stoppede, smed jeg en vandslange med tryk for enden(mens motoren kørte), og det løber fint igennem. Tjekkede derefter pumpens impeller osv. men der skulle heller ikke være noget galt her. Så er der nogen der har andre forslag vil jeg meget gerne høre. Båden skal snart i vand.

DoGK

Har en MD7A med saltvandskøling. Båden står nu på... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nogle af pumperne kan vendes på to måder. Der er derfor mulighed for at montere pumpen så den suger ... - men hvis man ikke er forsigtig kan den også vendes så den pumper! Du vil ganske givet kunne observere dette i din spand med vand... Bare en tanke!
Det er meget sandsynligt at det er låget der ikke slutter tæt ved impelleren.Det skal være 100& lige. Jeg rettede det og afrensede den grønneside, vendte det om og vupti så gav den vand igen. man kan også skifte akslen og pakdåserne.

sorenkran

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis