Kaleche

Er der nogen der kan hjælpe mig da min kaleche trænger til rengøring hvad må der bruges til det
Bruno

jeg er til dagligt bosat i polen det er derfor at jeg ikke kan skrive danske bogstaver\\
og ike fodi at jeg ike ka snave????????
de der laeser mine tekster maa baere over med mig.
ps
jeg arbejder paa at faa et dansk tastatur
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Bruno

Der findes forskellige rensemidler hos bådudstyrsforretninger, men hvad det egentligt består af ved jeg ikke.

Camping folket har sikkert noget tilsvarende til rengøring af fortelte og der er det sikkert billigere. Alt til båd koster det dobbelte af hvad er rimeligt !!

Venligst Njord wink

MVH Njord
Hej Bruno

Kalecheen kan vaskes, med godt resultat i blå BIOTEX. Køb en murebalje ( købes i byggemarkedet) og vask den i " håndvarmt" vand. Husk at skylle den godt, så der ikke sidder sæberester tilbage.

mvh.
palles
Ganske almindelig Brunsæbe fungerer absolut lige så godt som de produkter man køber i bådudstyrsforretninger, forskellen er bare at der ikke står fx. hempel på flasken, hvilket er lig med meget billigere.

Thomas 

Hej smile

Husk at give noget impregnering efter vask.
Så holder den sig meget længere.

Mvh
ThomasB
citat:
Oprindeligt indsendt af Bruno:
Er der nogen der kan hjælpe mig da min kaleche trænger til rengøring hvad må der bruges til det
Bruno

tak for hjælpen

jeg er til dagligt bosat i polen det er derfor at jeg ikke kan skrive danske bogstaver\\
og ike fodi at jeg ike ka snave????????
de der laeser mine tekster maa baere over med mig.
ps
jeg arbejder paa at faa et dansk tastatur
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis