Selvklæbende bådnavn

Jeg har anskaffet nye streamere til min båd.
De er ca 110 cm lange og ca. 17 cm høje.
Jeg er nu i tvivl om hvordan man monterer disse - er der nogen der har et godt monteringsråd
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er faktisk meget nemmere end du selv tror.
Gør ligesom skiltemalerne biggrinu beholder den beskyttende bagside af streameren på (den er som regel 2-delt)og tager så bestik af vinkel,afstand etc. samtidig med, at du holder den for, på skibet og siger til dig selv,-at sådan skal den sidde.

Derefter bukker du lige et lille hjørne af bagsiden bagover og klæber med snilde streameren på i den ene side og det samme, gør du i den anden side, bare nederste hjørne og så kan du jo tage bestik af, om den sidder som du ønsker,-ellers er den jo nem, at tage af igen og justere ind.

Når du så engang er kommet til det punkt, hvor du gerne vil sætte den helt fast, så bukker du også den nederste venstre snip bagud og limer det lille hjørne på,-så du nu har 2 limet på i venstre side,-derefter løfter du den af i højre nederste hjørne og trækker beskyttelsen af, fra midten og væk ud til højre.Sæt hele højre side fast,evt.med en skraber.

Når den side sidder fast, så mangler du bare venstre side, på samme måde og så kan den kun side lige.

Træd tilbage og betragt dit værk, mens du sender mig en venlig tanke,........

Mvh
Selvbyggeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis