Google Chrome.

Vidste du at hvis man bruger google chrome så er der stavekontrol på dine indlæg. Det så jeg lige ved et tilfælde, fordi jeg skulle teste den. MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Google Chrome er en udmærket browser, som dog ikke kan noget nyt som sådan. Google har taget de bedste ting fra de gode browsere og samlet i deres egen. God idé - de mangler bare mouse gestures, som endnu ikke kan installeres som plugin.

Desuden har Firefox haft dansk stavekontrol siden 2.0-versionen. Udkom den ikke i 2006? ;-)

Mvh.
Kim

Skrevet af neslo1963 på 27 jun 2009 08:20
Ja, det kan de fleste browsere. Dog foretrækker jeg også firefox


Personligt syntes jeg at firefox er det værste skod browser.
Der er både IE8 og google da 1000x bedre.
Min favrorit har ikke opdate mere, men jeg holder ved den, og det er Navigator.
Alle update til den sender mig til det skod firefox, der efter min mening ikke er noget værd.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
Hvorfor er firefox så skod agtigt Flemming? Bare af ren nysgerrighed.
 
Jeg har brugt det i mange år nu, og har altid syntes det var flere længder foran IE.. meget mere brugervenlighed, og muligheder for personlig tilpasning og flottere look (valgfrit look ikke mindst)

At nogle sider stadig ikke fungerer 100% på andet en IE, er jo ikke programmets skyld.
Skrevet af Mathiasen på 30 jun 2009 22:23
Hvorfor er firefox så skod agtigt Flemming? Bare af ren nysgerrighed.
 
Jeg har brugt det i mange år nu, og har altid syntes det var flere længder foran IE.. meget mere brugervenlighed, og muligheder for personlig tilpasning og flottere look (valgfrit look ikke mindst)

At nogle sider stadig ikke fungerer 100% på andet en IE, er jo ikke programmets skyld.
Jeg syntes at den virker helt ulogisk, og det hele er meget kejdet.


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor


Der er der så mange meninger om Firefox, jeg indstarlerede det i går, og syntes at det virker meget mere logisk en den almindelige webbrowser i wista.
Og den har Dansk stave kontrol, hvor med jeg kan se at der nok er nogle ord jeg altid har stavet forkert
installerede, vista. Ja den finder da noget.

Vista og firefox kører fint sammen da det grafiske element i firefox ikke kan få kernen i vista til at gå ned, har jeg erfaret.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Ja jeg må tilstå at jeg har afindstaleret den igen, blev meget træt af alt det rod den lavede med mine dokumenter og mapper. Nok fordi jeg køre mit selvopfundne system til dem.
Grunden til at jeg ville bruge den var for at kunne hente film på You Tube, men det syntes jeg blev for bøvlet så ideen er droppet.
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis