Google Chrome.

Vidste du at hvis man bruger google chrome så er der stavekontrol på dine indlæg. Det så jeg lige ved et tilfælde, fordi jeg skulle teste den. MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Vidste du at hvis man bruger google chrome så er... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Håndværker - Har du Realplayer installeret vil du hver gang du ser en flim på internettet blive spurgt om du vil downloade den. Helt i denne sides ånd bruger jeg gratis versionen. kanon nemt

Hilsen
Allan
Downloadmenuen dukker op over filmens øverste højre hjørne når du bevæger musen henover området, held og lykke.

Hilsen
Allan
jeg må nok sige at jeg ikke kan lide chrom da der er nogel hjemme sider den ikke vil vise menuen i :-S

men eller kører den ok
er også mest til FF

 

Jeg kan også tage fejl. Og jeg skal nok gøre opmærksom på det, når det sker... hvis du lever så længe...

 

http://www.espersen-glasius.dk

Jeg ved hvordan du føler jeg har selv haft det på samme måde og prøvet diverse programmer til at downloade videoer med, men med vekslende held, ingen af dem har været perfecte. Som en bonus info kan jeg fortælle at jeg bruger et program der hedder "Freez FLV to MP3 Converter" (free ware) til at konvertere musikvidioer til MP3 format, så de fylder mindre og kan bruges på MP3 afspillere m.m. Selv om det kan være svært at finde videoer med en ordentlig lydkvalitet

Men held og lykke til de,t er rart at vide at man har kunnet hjælpe og undskyld at tråden lige fik et lille apendiks.

Hilsen
Allan
Og så tilbage til Chrome, jeg bruger også Chrome, hvilket jeg startede med da jeg fik lavet en postkasse i Googlemail og opdage at explore tit lave "ged" i den når jeg skulle åbne min post. Jeg ved ikke rigtigt om de 2 firmaer driller hinanden el. hva. Men fakta er at når jeg bruger chrome er der aldrig problemer. Efterhånden er Chrome så gået hen og blevet min standard browser og jeg synes ikke at jeg har oplevet sider eller andet der ikke har kunnet vises. Det skal så siges at jeg formentlig ikke besøger sider der udfordre en browser.

Det eneste der iriterer mig er at jeg endnu ikke har fundet ud af hvordan jeg jeg laver "full screen" ligesom man i explore kan trykke på "F11", idet jeg bruger en Acer computer med en meget lille skærm skal jeg bruge al den plads på skærmen som jeg kan få. Så skulle der være en der sidder inde med denne viden ville jeg være taknemlig hvis du ville delle den med mig :-)

Hilsen
Allan
Du zoomer ind og ud med Ctrl ++ og Ctrl+- og du laver fuld skærm med F11
I crome har jeg ikke den lille menu i "tilføj svar" og kan derfor ikke sætte http link ind.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis