Billig vindspærre

Nogen her der har en god ide til en billig vindspærre til mit isolerede værksted (Let trækonstruktion med 150 mm isolering og dampspærre)

Facadebeklædningen er terrassebrædder med 5 mm afstand (samme model som en terrasse)

Jeg havde overvejet Internit men synes det koster en kampvogn så vil høre jer andre om I kender en vindspærre der er god og billig da den næsten kommer til at stå som yderbeklædning også
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har brugt krydsfinerplader og som "pynt" har jeg brugt nogle gamle beklædningsbrædder, så det ligner 1 på 2. På billdedet man ser hvordan.
Det er helt utroligt, som det har gavnet temperaturen inden døre. Tidligere var det lavet som en klinkbeklædning.
Jeg mangler stadig vestgavlen som nu er stærkt aktualiseret, idet jeg i sidste uge, i det gruelige regn/stormvejr, erfarede at regnvandet blev presset igennem klikbeklædningen og vand dryppede ned indvendigt ved et vindue

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm den 18-06-2009 15:18
 at regnvandet blev presset igennem klikbeklædningen og vand dryppede ned indvendigt ved et vindue
Og jeg har ikke engang klinkbeklædning - der er helt åbent i de sprækker ind til vindspærren.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis