Billig vindspærre

znapster
znapster
311 9000
Nogen her der har en god ide til en billig vindspærre til mit isolerede værksted (Let trækonstruktion med 150 mm isolering og dampspærre)

Facadebeklædningen er terrassebrædder med 5 mm afstand (samme model som en terrasse)

Jeg havde overvejet Internit men synes det koster en kampvogn så vil høre jer andre om I kender en vindspærre der er god og billig da den næsten kommer til at stå som yderbeklædning også
2 svar
 Følg tråden
ktm
ktm
8669 4540
Jeg har brugt krydsfinerplader og som "pynt" har jeg brugt nogle gamle beklædningsbrædder, så det ligner 1 på 2. På billdedet man ser hvordan.
Det er helt utroligt, som det har gavnet temperaturen inden døre. Tidligere var det lavet som en klinkbeklædning.
Jeg mangler stadig vestgavlen som nu er stærkt aktualiseret, idet jeg i sidste uge, i det gruelige regn/stormvejr, erfarede at regnvandet blev presset igennem klikbeklædningen og vand dryppede ned indvendigt ved et vindue

[IMAGE:4795]

Med venlig hilsen
ktm

Annonce
Annonce
znapster
znapster Trådstarter
311 9000
Skrevet af ktm den 18-06-2009 15:18
 at regnvandet blev presset igennem klikbeklædningen og vand dryppede ned indvendigt ved et vindue
Og jeg har ikke engang klinkbeklædning - der er helt åbent i de sprækker ind til vindspærren.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. DANSAND FUGESAND OG SANDKASSESAND
    Links til have (2 svar)
  2. Puch Maxi - olielækage
    Knallert & Scooter (1 svar)
  3. Jeres erfaringer med Stevnsvinduet.dk
    Lav-Hus (2 svar)
  4. soundbar
    Lyd & Billede (2 svar)
  5. vinduesvisker skift på en fabia
    Lav-Bil (1 svar)
  6. vand forkert sted
    Lav-Bil (4 svar)
  7. brugt terrasse i lærketræ
    Lav-Hus (3 svar)
  8. Uvelkommen gæst.
    Over hækken (31 svar)
  9. kenwood foofprocessor
    Køb/Salg/Bytte/Foræres (2 svar)
  10. Godt, gammelt kram
    Over hækken (16 svar)

Har du et spørgsmål eller vil du hjælpe de andre?

Tilmeld dig som bruger nu og få adgang til det hele - det er gratis!

Tilmeld dig her