Hvor køber du byggematerialer? Gips, isolering m.m. ?

Hey alle!
Jeg har lige købt hus med min kæreste på sydfyn, en ordentlig hytte på 125 i grundpland, 125 fuld kæler/garage - 125 stue og 78 1. sal.
Jeg er elektriker og har en del kammerater der er håndværkere også, det er planen at hele huset skal have turen, men vi tager det i etager haha.
Vi starter med 1. salen og derefter stuen og efter det kælderen.
Hvor køber i bygge materialer til den bedste pris ? :)

 Mvh Christian / Elektriker

Hey alle! Jeg har lige købt hus med min kæreste på... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
olt.dk vildt gode priser super service vare leveret til tiden altid. varmt anbefale. deres hjemme side er lidt rodet. men mail oftes med dem
Skrevet af coes den 18-06-2009 21:00
Bygma... det kan ikke gå helt galt når man som udgangspunkt får 20% på sit glatte ansigt


Husk nu at %erne er lagt på priserne for at de kan give jer dem.
Så de gange du går i butikken, og køber en dims, betaler du over pris.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Primært bygma. men ellers dem der har et godt tilbud.
Jeg syntes bygma er dygtige til at finde f.eks. en tagplade i den rigtige farve hvis man er kommet til at knække en på en kundes hus (brug aldrig en tagstige på eternittag)

Jacob
Hmm jeg har nu indhentet tilbud forskellige steder på 95mm rockwool flexi-a batts. og godkendt klasse 1 gips 90x240.
Det billigste er klart STARK. isoleringen til 28kr prm2 (95mm) og 49.95 pr plade (90x240 godkendt plade)
ved køb af 4 paller af hver.
Er dette ikke fair priser.
Bygma/byggestore.dk skulle have 69.96kr pr plade ved køb af 4 paller (160 plader) og 30kr pr m2 isover isolering (95mm)
Jem og Fix har 90x240 godkendt plader til 59kr
Silvan har isolering til 99.95 pr pakke 95mm batts (svarende til 28 kr pr m2)