Hvor køber du byggematerialer? Gips, isolering m.m. ?

Hey alle!
Jeg har lige købt hus med min kæreste på sydfyn, en ordentlig hytte på 125 i grundpland, 125 fuld kæler/garage - 125 stue og 78 1. sal.
Jeg er elektriker og har en del kammerater der er håndværkere også, det er planen at hele huset skal have turen, men vi tager det i etager haha.
Vi starter med 1. salen og derefter stuen og efter det kælderen.
Hvor køber i bygge materialer til den bedste pris ? :)

 Mvh Christian / Elektriker

Hey alle! Jeg har lige købt hus med min kæreste på... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
olt.dk vildt gode priser super service vare leveret til tiden altid. varmt anbefale. deres hjemme side er lidt rodet. men mail oftes med dem
Skrevet af coes den 18-06-2009 21:00
Bygma... det kan ikke gå helt galt når man som udgangspunkt får 20% på sit glatte ansigt


Husk nu at %erne er lagt på priserne for at de kan give jer dem.
Så de gange du går i butikken, og køber en dims, betaler du over pris.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Primært bygma. men ellers dem der har et godt tilbud.
Jeg syntes bygma er dygtige til at finde f.eks. en tagplade i den rigtige farve hvis man er kommet til at knække en på en kundes hus (brug aldrig en tagstige på eternittag)

Jacob
Hmm jeg har nu indhentet tilbud forskellige steder på 95mm rockwool flexi-a batts. og godkendt klasse 1 gips 90x240.
Det billigste er klart STARK. isoleringen til 28kr prm2 (95mm) og 49.95 pr plade (90x240 godkendt plade)
ved køb af 4 paller af hver.
Er dette ikke fair priser.
Bygma/byggestore.dk skulle have 69.96kr pr plade ved køb af 4 paller (160 plader) og 30kr pr m2 isover isolering (95mm)
Jem og Fix har 90x240 godkendt plader til 59kr
Silvan har isolering til 99.95 pr pakke 95mm batts (svarende til 28 kr pr m2)
Jens Schultz (stort lokalt byggemarked) kunne lave isolering til 30.5kr pr m2 (rockwool) og73 kr pr plade gips (godkendt 90x240)
Så synes helt sikkert STARK er det mest attraktive, plus det er med levering.
Lyder det ikke som en ganske fin pris?

 Mvh Christian / Elektriker

Stark virker som det bedste. Transporten er vigtig ved de mængder. Du ender ud med at bruge alle de lørdage du skulle bruge på at arbejde med at ligge og rasle rundt med en trailer. - Taler af erfaring.
Annonce
Hejsa, kan kun tilslutte mig Stark (Faaborg). De yder altid god service samt er til at snakke med.

Jamen jeg skal ikke kører med de mængder gips selv, skulle også være i stand til at arbejde selv ;)
Men det ser ud til det bliver STARK som bliver leverandør af stumper. God weeekend

 Mvh Christian / Elektriker

Hej alle jeg er også i fær med at indhente tilbud på nye indervægge til mit hus på syd fyn, fra 3 steder, alle med lev. -- XL-byg (ringe) E-trælasten.dk (vejen) Stark (svendborg) -- men jeg har ikke fådet svar i nu, det regner jeg med kommer imorgen eller tirsdag, jeg kan jo give lyd fra mig når jeg har mine tilbud. M.v.h Arnhild

Penge er ikke alt....... Det er dog et formidabelt betalings middel Very Happy

Ja lyder spændende, kom med dine tilbud.
Samt hvivlke matrialer det er du har fået pris på :)

 Mvh Christian / Elektriker

Min lokale XL er vildt dyr med mange ting: Divoroll Top koster 2150 kroner og hos Stark skal jeg give 1125. XL tager 42,75 for Icopal alutagfod u. asfalt, et andet byggemarked tager 23 kroner for Bygtjeks tilsvarende alutagfod..

Køb ALDRIG vvs hos de almindelige byggemarkeder, priserne er EKSTREME i forhold til netforhandlerne: Bauhaus tager for eks. over 300 kroner for en Danfossventil som koster 89 kroner mange steder på nettet, - og ja: nøjagtigt den samme. Jeg sagde det til en Bauhaus-medarbejder, der stod for deres vvs-afdeling, han sagde det ikke var den samme, så tog jeg kassen frem, som jeg havde købt til 89 kroner og bad ham beskrive forskellen, - det kunne han så ikke, men sagde, at jeg jo kunne sige mig selv, at det ikke var den samme, for de ville aldrig tage så høj en pris! Længere kom vi ikke, men jeg har handlet rigtig meget vvs, og det gælder stort set alt, hvad der sælges i de alm byggemarkeder, at priserne er ca. dobbelt så høje som på nettet og ofte højere endnu.
Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis