Hvor køber du byggematerialer? Gips, isolering m.m. ?

Hey alle!
Jeg har lige købt hus med min kæreste på sydfyn, en ordentlig hytte på 125 i grundpland, 125 fuld kæler/garage - 125 stue og 78 1. sal.
Jeg er elektriker og har en del kammerater der er håndværkere også, det er planen at hele huset skal have turen, men vi tager det i etager haha.
Vi starter med 1. salen og derefter stuen og efter det kælderen.
Hvor køber i bygge materialer til den bedste pris ? :)

 Mvh Christian / Elektriker

33 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg køber alt hos Optimera, de er til at forhandle med ift. Stark. Eneste erfaring jeg har med Stark er at de er stædige, flok amatøre og lidt af et svingdørs firma, har aldrig haft en fast sælger. Ærligt talt er der også en forskelsbehandling hvis man er privatkunde fremfor erhverv.

Du kan som sagt prøve dig frem i starten, men i sidste ende opnår du bedste resultater ved at holde dig til en trælast og en god kontaktperson, så får du nogen rigtig gode rabatter og spare en del tid med at ringe rundt til en masse trælaster, men det kommer selvfølgelig an på om du har 1år til dit byggeprojekt eller få måneder. Inden man ser sig om har man brugt halvdelen af tiden på alene at lede efter tilbud.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Prøv at skab dig et overblik over hvad du får brug for, skriv en liste, og kontakt div byggecentre og få et samlet tilbud.

Mvh You Can Do It!

Jeg bruger også en fast sælger hos den lokale XL. Han plejer at give en rigtig god pris + at han også gerne sørger for at selv afhentnings tilbud bliver leveret U/B. så længe leveringen kan være ved lejlighed inden for et par dage. Det var f.eks. meget handy da de havde super tilbud på rockwool og jeg købte 44 pk. - havde skulle tage mange ture med traileren ;)

Med venlig hilsen

Anders

Det er ikke altid en fordel at de leverer, eks. med træ, for så forsvinder din selektivitet.