Hvor køber du byggematerialer? Gips, isolering m.m. ?

Hey alle!
Jeg har lige købt hus med min kæreste på sydfyn, en ordentlig hytte på 125 i grundpland, 125 fuld kæler/garage - 125 stue og 78 1. sal.
Jeg er elektriker og har en del kammerater der er håndværkere også, det er planen at hele huset skal have turen, men vi tager det i etager haha.
Vi starter med 1. salen og derefter stuen og efter det kælderen.
Hvor køber i bygge materialer til den bedste pris ? :)

 Mvh Christian / Elektriker

33 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg køber alt hos Optimera, de er til at forhandle med ift. Stark. Eneste erfaring jeg har med Stark er at de er stædige, flok amatøre og lidt af et svingdørs firma, har aldrig haft en fast sælger. Ærligt talt er der også en forskelsbehandling hvis man er privatkunde fremfor erhverv.

Du kan som sagt prøve dig frem i starten, men i sidste ende opnår du bedste resultater ved at holde dig til en trælast og en god kontaktperson, så får du nogen rigtig gode rabatter og spare en del tid med at ringe rundt til en masse trælaster, men det kommer selvfølgelig an på om du har 1år til dit byggeprojekt eller få måneder. Inden man ser sig om har man brugt halvdelen af tiden på alene at lede efter tilbud.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Prøv at skab dig et overblik over hvad du får brug for, skriv en liste, og kontakt div byggecentre og få et samlet tilbud.

Mvh You Can Do It!

Jeg bruger også en fast sælger hos den lokale XL. Han plejer at give en rigtig god pris + at han også gerne sørger for at selv afhentnings tilbud bliver leveret U/B. så længe leveringen kan være ved lejlighed inden for et par dage. Det var f.eks. meget handy da de havde super tilbud på rockwool og jeg købte 44 pk. - havde skulle tage mange ture med traileren ;)

Med venlig hilsen

Anders

Det er ikke altid en fordel at de leverer, eks. med træ, for så forsvinder din selektivitet.

Skulle have opretter brædder til mine spær, hvad kom de med, jo brædder men pil skæve.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce
Jeg køber hos dem der har tilbud på de ting jeg skal bruge. Køber de fleste af mine ting hos Jem&Fix. Handler ALDRIG i silvan! Har intet som helst positivt at sige om dem. Bauhaus har stort udvalg og handler dér hvis jem&Fix ikke har det jeg skal bruge.
Stark har jeg ikke brugt endnu, syntes det er et stort kaos når man kommer ind i deres butik og skal ha hjælp. Alle render rundt men ingen spør om man mangler hjælp.
Dette er blot mine erfaringer og meninger :-)
Go fornøjelse med projektet..

 The day you quit is the day you lose.
Jeg bruger også hovedsageligt XL byg, har ikke råd til at handle alt hos stark.

Men bygma levere også tit nogle gode priser, alt efter hvilken sælger man snakker med.

Men vores foretrukne leverandør er stadig XL byg, de levere generelt godt priser, og en service hverken optimera, bygma eller stark kan levere.
Hvis jeg skal gøre det billigst, må jeg sige jem & fix (når jeg skal bruge div. dimsedut og lister). Hvis jeg skal have at vide hvad for en ende af skruetrækkeren der skal vende mod skruen bruger jeg XL.
Er også elektriker og kommer derfor på en del byggepladser. Der har jeg tit med held købt overskydende materialer til priser som intet byggemarked kan måle sig med.
Bygma... det kan ikke gå helt galt når man som udgangspunkt får 20% på sit glatte ansigt
Der er yderligere 23 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis