Opvaskemaskine hvilket mærke

Hej skal ud og have mig en smal integrerbar opvaskemaskine. Kan det betale sig at give noget mere for en bosch eller er gram, Zanussi og Whirlpool gode nok produkter, for bosch'en koster trodsalt 2000kr mere end de andre
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har en Bosch i almindelig bredde (60 cm) som har kørt en gang om dagen gennem de sidste 9 år uden problemer.
En ting der er rart ved den er, at den er så stille, husk at tage det med i betragtning når du vælger.
Køb KUN en maskine med Aquastop!

Bent.
Hejsa

Jeg svarer lige på dit indlæg.

Jeg er butikschef i en Skousen butik og jeg vil sige køb Gram'en den er ik så ringe endda. Bosch/siemens er for dyre syntes jeg. Og zanussi ogg whirlpools opvaskere har jeg ikke den store fidus til.

Hilsen

Ham fra Skousen

Jeg har haft både Zanussi og Whirlpool, og jeg har dårlige erfaringer med begge:

Mekanisk var Zanussi'en noget skrammel. Øverste skuffemekanisme blev slidt og gik i stykker så den øverske skuffe risikerede at falde ned for et godt ord.

Whirlpool'ens sæbe/afspænding-åbne/lukke-mekanisme gik i stykker da maskinen var ca. tre år gammel.

Hej..
Ofte er det jo så retfærdig, at du får hvad du betaler for... men syntes ofte kvalitet kan "føles" når du ser/piller ved produktet.. kik lidt på støj (vigtig)..låge o.s.v.. så går det nok ikke helt galt, uanset hvad du vælger.
Helt enig i Aquastop!
Mvh Jan J
jeg gik fra noget ældre (10 år gammelt miele) til sprit nyt whirlpool da jeg købte hus sidste år. både vaske og opvaskemaskine. og kan kun sige at whirlpool er noget italiensk skrammel iforhold til de gamle maskiner... det er de mekaniske dele inden i maskinerne der er noget tyndt skrammel der går i stykker .Trådkurven der er for dårlig så den bliver hullet og bestikket stikker ned og stopper den nederste rotor. Finish på ydersiden er også ringe.
Annonce
Vi har kun haft AEG. Den første købte vi da vi lavede vores tidligere lejlighed i stand. 7 år senere, da vi flyttede, virkede den stadig uden nogen form for problemmer. Da vi købte hus var der allerede en opvasker (også AEG) som var en 3-4 år gemmel - den køre også bare der ud af.
Nu har vi købt nyt køkken og skal have en integreret og det bliver igen en AEG.
Men jeg skal ikke kunne sige om de laver en smal maskine...

Med venlig hilsen

Anders

Mange tak alle sammen

Jeg vælger altid Bosch/Siemens (samme produkter, kun fronterne er anderledes).

Har både opvasker, vaskemaskine, tørretumbler i Bosch/Siemens - har kun gode erfaringer med disse. Jeg plejer at hente disse hos Fleggaard.

Uden tvivl Bosch/Siemens.. De har også en fremragende pick up and return dækning. :-)

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Okay, valget faldt også på en bosch i sidste ende efter hvad I har skrevet og hvad jeg har kunne høre andre steder, så endnu en gang tak til alle :-)
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis