sokkelplade af eternit

Hejsa.

Jeg er ved at være færdig med at renovere min havestue, men for at beskytte soklen lidt vil jeg gerne sætte en plade udenpå.
På noget af havestuen sidder der allerede noget eternitplade og det virker som en fin løsning, men hvor køber man sådan noget stads?
Kan man skære (og med hvad) og kræver det støvmaske etc?
Kan man male på det?

Med venlig hilsen

Lasse
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Din lokale trælast kan skaffe dem. De skal skære med en vinkelsliber, med stenskive. En støvmaske vil være en god ide for det støver rigtig meget

Multimediedesigner - Tømrer - Værktøjsrådgiver

 

det afhænger meget af hvor pænt snittet skal være. En vinkelsliber med rette klinge er fin så længe snittet ikke skal være lige og pænt. Plejer selv at bruge en rundsav med en egnet klinge - så får du snittet helt præcist og fint.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Super - med trælast mener i Silvan/Bauhaus eller er der bedre og billigere steder?

Med venlig hilsen

Lasse
du vil med 98% sikkerhed slippe billigere hvis du undgår bauhause og silvan. prøv at høre Bygma, Stark og XL byg proffcenter. nogle ting er dyrre så som en diamantklinge til en rundsav men det er kun fordi at der rentfaktisk så er fyldt diamanter i klingen.

Jacob
Kan disse bruges til sokkel? http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61394504 Mvh Lasse
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Øvvvv kig lige. Vil gerne slippe fpr at sætte noget skidt op

Med venlig hilsen

Lasse
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også