Hvor skal j til bilsyn

efter det jo er blevet liberaliseret.... priser kan ses her; der er relativ stor prisforskel: http://www.bilsynspriser.dk/omr22.php. Skal man sikre på det dyre som fx. aplus, frem for de mindr eog billige, som muligvis kan have interesse i at se én gentagne gange?


kh. hilsen Mr. GDS 0
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror snarere, at det er et konkurenceparameter at undgå omstillinger. En omstilling behøver ikke at foregå på samme synssted.
Jeg foretrækker de mindre og billigere steder.

Med venlig hilsen
ktm

 

Min røg på forurening + lidt andet, statistikken sagde lambda sonden med mine forureningstal.

Jeg skiftede alt og satsede så igen.

Jeg sagde på synsstedet som er et lille selvstændigt sted på landet, at jeg ikke har miljø testet den, men havde skiftet det der nu var, den mest sansynlige årsag til problemet.

Manden sagde at der var nogen der både var der 5 og 6 gange inden forureningen var i orden, det tog de altså ikke et omsyn for, men de valgte at tage forurening først, så jeg kunne køre igen med det samme hvis den stadig var gal.

Jeg ved ikke om de store yder samme service.

Jeg kikker med og følger når de finder fejl, det er jo trods alt min egen sikkerhed det går ud over. Jeg ser helst de finder så mange fejl som muligt. Sådan er det vist ikke alle der har det.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg ser helst at de prøver at finde en masse fejl, uden at det lykkes.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis