Gammelt Tømmer

Jeg er kommet i bekneb og mangler derfor noget gammelt tømmer fra en gammel lad eller stald. Er dog lidt i tvivl om hvordan jeg nemmest lige kommer i besiddelse af såda noget. Det er jo gerne sådan at når man kommer forbi et sted hvor der er sådan noget er bygning og træ jo gerne væk på et par timer og det er knækket og rykket i stykker altsammen. Det står ikke til diskussion om det skal være nyt eller brugt tømmer. Men hvis der er nogen der har nogle ideer til det er jeg med på den værste.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fiahgt hvilke dim. skal det have? Hvilken træ sort? ??????

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Det er ikke så vigtigt men skal bruge ret meget, det er egentlig bare fordig jeg er topdollar nærig for at købe tømmer til mit nye drivhus. Så dimensionernerne er lidt ligemeget bare det er til den rigtige pris, altså gratis. Men det skal jo helst være gratis.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Prøver lige igen. Er der slet ikke nogen der har gjort sig nogle erfaringer på det her område herinde.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Jeg har prøvet at bruge gammelt tømmer i områder, hvor der var en vis fugtpåvirkning.
Du nævner, at du vil bruge det ifm drivhus, hvor der tradiotionelt er en høj og kraftig luftfugtighed.
Med mine erfaringer, villle jeg overhovedet ikke tænke på gammelt træ i den forbindelse.

Med venlig hilsen
ktm

 

Okay det var da et rart input og få, havde ikke lige tnænkt det i den retning. Ja det er til et hyggeligt lille drivhus at jeg skal bruge det tømmer. Men det mår jeg hellere tage med i mine vurderinger.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis