Se Film på Nettet

Hej Er der nogen der kender til nogle gode steder at leje og se film direkte fra nettet ? Kender "Lovefilm", men det er kun bestilling der foregår på nettet. Jeg vil kunne leje en film på nettet og se den med det samme via nettet.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg havde på et tidspunkt abonoment på TV2 sputnik, hvor du kan leje film for et døgn ad gangen via din pc. og se dem på pc-en.
Hvis du kunne skal du hente mellem 5 og 8 gb for at se filmen i normal kvalitet.. HD er ca. 8 gange så meget.
Så du skal da have bredbånd i ren fiber ind.. og vil alligevel ikke kunne se den direkte.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Har prøvet sputnik men deres udvalg er alt for lille, og desuden tager de røven på folk. Jeg meldte mig til for at kunne se VM i håndbold. Det gik fint nok men hver gang jeg ville se noget andet på deres site, skulle der betales...

Jeg ønsker ikke at DL filmene, bare se dem streamet.
Tja, dansk bredbånd og stofa har noget... men det er ikke godt.

Som der er blevet nævnt tidligere, så skal du op på en ret høj båndbredde for at kunne se filmene i fuld kvalitet. Men mindre kan også gøre det hvis du kun skal se et lille vindue på PC'en.

Du kan med sattelit tjenester få nogle film "on demand", godt ikke via PC'en, men det betyder vel ikke så meget. Igen er udvalget dog ret dårligt, også hvis du vælger udenlandske tjenester.

Eneste relle alternativ er en privat webring hvori man deler sine medie filer, eks. via en dreambox, kiss afspiller eller lign. Men der må man jo så ikke streame copyright beskyttet materiale.

så afhængig af hvad det er du leder efter, så kan der nok gå nogle år før der er en ordentlig service.
Annonce
OK, håbede bare der var noget lignende Lovefilm.

Lovefilm er også igang med at teste streamet on demand, og vi er med i ordningen men de er lidt sløve til at frigive deres filmssamling helt. De film de tester med er knap så spændende :(

TAK for alle jeres svar

Go' Sommer
Hvis du skal streame en film i hæderlig kvalitet så skal du have mindst 5mbit til forbindelsen og gerne 10. det er så under forudsætning af at det er encodet med MPEG2. er det MPEG4 så skal du kunne nøjes med mellem 2 og 5Mbit. 5 når du ser noget krævende. HD vil fylde 10-15Mbit med MPEG4.

Jacob
Jeg har en 20 mbit forbindelse.

Mangler dig stadig et svar på mit spørgsmål, for så vidt jeg kan se skal man ha f.eks Stofa for at kunne bruge deres streaming

Nogle ideer ?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis