Uvelkommen gæst.

Som nogle af jer har set/hørt igår (11/6-09), var der en på 16 år, der kørte ind i et hus i givskud

Ja og hvad så vil i tænke
Men det er mit hus det gik ud over, og nu står vi og skal have lavet en masse og kan ikke bo i huset

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

31 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu må du ikke være bitter.
Det unge menneske skal jo også have mulighed for at udfolde sig!
Er det en sag, som man i Jylland vil betegne som træls?

Så et hus her i nærheden som fik samme "behandling". Det var en ret omfattende reparation, idet åbenbart meget murværk osv bliver berørt.
Held og lykke med sagen.

Tilføjelse:
Nå ja, dine sidste billeder viser jo med al mulig tydelighed, at det ikke er "bare lige" at få repareret.
Få nu bragt den fine orkide i sikkerhed!

Med venlig hilsen
ktm

 

Føler virkeliig med jer det er forfændentligt at det er sket og at den unge mand ikke har bedre ting at tage sig til i sin frittid end stjæle biler. Håber at jeres forsikring vil dække jer ind i første omgang så kan komme videre istedet for at vente på at de for lidt penge fra ham. Men det er alt andet lige meget tragisk har nok aldrig før tænkt på dem der bliver ramt af det når sådan noget sker.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Ja det er træls, og lidt bitter skal man da være, i starten

Men der efter, er der jo mange opgaver der skal løses

Jeg syntes at jeg har en god dialog med taksatoren, men han kan dog først komme på mandag

Men han bad mig om at se om der var nogle håndværkerer som jeg ville have til at lave det, og det syntes jeg er positivt Da jeg så kan vælge nogle jeg kender og har tillid til. Og til de ting jeg ikke selv har erfaring med håndværkerer, kan jeg hører mine venner om hvem de vil anbefale
og jeg foretrækker at bruge lokale håndværkerer, som ved at de kan løbe ind i mig ved købmanden mm, så hvis det de har lavet ikke er iorden, kan jeg sende dem onde øjne

Det hjælper meget bare at få snakket med nogle forskallige om hvad der er sket....

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Damn...!!

Håber ikke du fik kaffen galt halsen. Eller at junior lå og sov i nærheden af den væg!!

Vi boede selv ved et sving engang. Der var ca. 2 m. fra vejen og ind til huset. og det hegn vi havde sat op blev jordet lige så hurtigt!
Vi snakkede ofte om hvornår der kom en på "besøg"
Heldigvis er det akdrig sket.

Men jeg føler med dig og familien.

Og som den optimist jeg er, vil jeg da glæde mig over at der ikke skete noget med Jer. Samt at du nu har flere LDS- projekter.... ;-)

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Vi sov i den anden ende af huset, junior er ikke flyttet ind på hans værelse endnu. Heldigvis for så havde han lagt lige oven over

Nå men nu har jeg snakket med de fleste af de håndværkerer der bliver brug for Men mangler en maler, er der nogle der kan anbefale en i givskud området (jelling-give-tørring)

Åhh det er ren teapi dette her Håber ikke at der kommer en regning fra jørgenE eller AllanE

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
det ser ikke godt ud.!!! hvem tilbyder du kaffen til uventet gæst. gevillia kaffe.??? EN SPØG. en reklame. fra tv. den bliver noget af en opgave med at få huset på ret køl igen.

Puha Flemming! Jeg føler virkelig med dig. Men det vigtigste er, at I ikke kom til skade.

Nu må vi bare håbe at taksator også er fair efter på mandag...og så skal der såmænd nok komme noget godt ud af hele den her situation. Se på det positive: Nu får I nyt murværk, nye vinduer, nyt tag(?)nymalede lofter og vægge osv. Og du kan gå og lurer en masse tricks, når håndværkerne arbejder :)

Jeg er meget "imponeret"/skræmt over at bilen kan bryde sådan i brand.

PS: Regning herfra?!?? ALDRIG i livet . Men vi er nysgerrige, så hold os gerne opdaterede med hvad der sker på mandag og derefter! Og mht. håndværkere, kan du jo prøve at spørge efter anbefalinger herinde. Det kan jo være at der er andre LDS'ere i dit område, der har nogle erfaringer.


Mvh. AllanE
Vildt. hele muren er jo bøjet. troede godtnok sådanne en enten holdt eller faldt sammen.
Men godt at der ikke skete andet. det kunne have været rigtigt grimt.

Jeg kan kun anbefale at bruge håndværkere man kender. et flygtigt bekendskab kan være rigeligt. der er godtnak mande "fjolser" der ude. men det er blevet bedre.

Jacob

Jeg har fundet ud af at jeg er så heldig at have gode venner.

jeg var selv begyndt at finde ud af hvem, jeg ville have til at lave de forskellige ting. Og da jeg så snakkede med en af mine venner, spurte han om hvorfor jeg ikke bade en anden vores fælles venner om at tage hele entraprisen. Han har allerede en anden skade der skal laves på huset.

Så nu håber jeg at taksatoren siger ok til den løsning, og det er stort set de samme håndværkerer han bruger, som jeg ville have valgt.

Og som en stor bonus, så skal jeg ikke tage ekstra fri, for at holde øje med det hele.

Så der er lys for enden af det hele.


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

hold da op!!
det er jo vanvittigt....

Hvad siger knægtens forældre hvis de da er indblandet?

Og hvad med erstatning?
Der er yderligere 21 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også