Aars Motorservice gør livet sur!

Min Toro havetraktor var begyndt at "hakke" lidt i det pga. en slidt kilrem mellem motor og den hydrostatiske gearkasse. Jeg satte havetraktoren ind til den lokale Toro forhandler, Aars Motorservice, for at få den lavet. Her konstaterede man også at remmen var slidt, men ville ikke skaffe en ny rem da havetraktoren var parallelimporteret. Det blev jeg meget overrasket over! Hvorfor kan Aars Motorservice ikke være lige glad med at havetraktoren er parallelimporteret?? Jeg kontaktede en anden forhandler som godt nok ikke forhandler Toro, men her var der ingen problemer men at skaffe en ny rem. Det er sidste gang jeg bruger benzin på at køre min havetraktor ind til Aars Motorservice!!
Min Toro havetraktor var begyndt at "hakke" lidt... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ekstrabladet??? Jeg ved ikke lige hvad de har med sagen at gøre? Hvilket LDS projekt er det lige du taler om? LDS projekter er ikke lige mig. :-)
Jeg og mange andre venlige sjæle i dette forum vil hellere end gerne hjælpe med LDS opgaver, men nogle opretter kun profiler herinde for enten:

1. Lave skjult reklame for deres produkt via falske profiler.
2. Engangs profiler hvis man vil brokke sig eller svine andre til.

Da du ligeledes har oprettet en profil på ask alex udelukkende med det ene formål at få en høj score på google, hvori der henvises til påstået dårlig service kan du selv gætte i hvilken kategori du er indplaceret.

Du har fundet et andet værksted der beredvilligt og gratis bruger tid på at henvise dig til en internetside hvor du kan købe res. til dine parallel importerede maskiner. Fint nok men at andre værksteder ikke gider bruge tid på det, er fuldt ud deres eget ansvar og valg.

Jeg håber kun at venlige sjæle der læser dette indlæg vil tage sig tid til at læse andres LDS´s svar i denne tråd, inden de surfer videre

Kun perfekt er "godt nok"

@cru: Jeg har på ingen måde til hensigt at gøre reklame for nogle produkter eller virksomheder. Jeg har heller ikke skrevet dette indlæg for at svine Aars Motorservice til. Jeg har skrevet dette indlæg, for at høre andres holdning til det at få repareret parallel importerede produkter i DK. Det samme gælder iøvrigt for indlægget på Ask Alex. Når jeg har skrevet indlægget flere steder, var det blot for at få så mange meninger som muligt. Lav-det-selv.dk er det eneste sted hvor indlægget er blevet kommenteret, og tak for det! Måske var det forkert at nævne det værksted hvor jeg fik min havetraktor repareret, men det stod der heller ikke noget om i mit første indlæg. Bare lige for at slå det helt fast, så har jeg ingen aktier i dette værksted, eller på anden måde noget med det at gøre.
Skrevet af fixfox på 21 jul 2009 08:44
Det bliver ikke hos Aars Mortorservice! Gæt hvad jeg fortæller til mine naboer, venner og familie! Gæt hvad jeg skriver på Internettet! Gæt hvad der sker når man søger på "Aars Motorservice" i Google! At yde dårlig service er at undergrave sin virksomhed!


fixfox
New Member Send Private Besked



Indlæg i alt:4
Postnr: 9600

--
21 jul 2009 09:48
@cru: Jeg har på ingen måde til hensigt at gøre reklame for nogle produkter eller virksomheder. Jeg har heller ikke skrevet dette indlæg for at svine Aars Motorservice til. Jeg har skrevet dette indlæg, for at høre andres holdning til det at få repareret parallel importerede produkter i DK. Det samme gælder iøvrigt for indlægget på Ask Alex. Når jeg har skrevet indlægget flere steder, var det blot for at få så mange meninger som muligt. Lav-det-selv.dk er det eneste sted hvor indlægget er blevet kommenteret, og tak for det! Måske var det forkert at nævne det værksted hvor jeg fik min havetraktor repareret, men det stod der heller ikke noget om i mit første indlæg. Bare lige for at slå det helt fast, så har jeg ingen aktier i dette værksted, eller på anden måde noget med det at gøre.


Som jeg læser dit indlæg kl. 8.44, er det nettop for at give dem dårlig reklame at du har lavet de to indlæg
Men det er jo op til din samvittighed

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

der er da heller ikke noget galt i at fortælle andre om de dårlige oplevelser vi har haft med firmaer, ligeså er det helle ikke galt at fortælle om de gode oplevelser.

jeg fortæller da også alle jeg kender om der hvor jeg føler jeg har haft en god oplevelse (være det køb, salg, service eller rådgivning) og jeg fortæller skam også om de steder hvor jeg har haft en dårlig oplevelse.

har i læst om ham musikeren der klagede til flyselskabet fordi de smadrede hans DYRE guitar? De nægtede alt (det vat vist ca. 3500 dollars) han lavede en video/musikvideo med en sang om netop det flyselskab og hans guitar og smed på Youtube, og den var sidst jeg hørte om det, set af OVER 2.000.000 mennesker og flyselskabet bukkede sig og betalte hans guitar, men de følte sig højere end kunden, og ville ikke erstatte den guitar bagage folkene havde ødelagt da de havde SMIDT med den. Hvor god reklame syntes du lige det er at pisse på sine kunder? nuværende, forhenværende eller fremtide kunder?

www.simpelt-liv.dk opskrifter, køkkenhave, husdyr og meget andet... læs mere om at blive selvforsynende uden at overdrive.

Annonce
@FWM: Naturligvis er det dårlig rekalme for Aars Motorservice, når der skives noget negativt om dem. Men at påstå at jeg har skrevet det her indlæg, med det ene formål at "svine" Aars Motorservice til er helt hen i vejret. Hvilke ord, sætninger eller formuleringer er det lige der får nogen til at tro, at indlægget er skrevet for at "svine" nogen til?? Jeg mener selv at jeg har holdt en sober tone, eller hvad???

Jeg er meget overrasket over at dette indlæg er kommet til at hanlde om hvor vidt jeg er ude på at "svine" Aars mortorservice til eller ej. Meningen med mit indlæg var blot af høre andres menig, uanset om man er enig eller uening i om det er dårlig service fra Aars Motorservice' side.
Hej Fixfox.

Du har hørt vores mening herinde og nok sagt om det.

Der er dog lige en enkelt detalje jeg gerne vil "lukke ud" til offentligheden
Vi har alle en personlig frihed til at handle der hvor vi selv ønsker, derfor må butikkerne vel også have den frihed at sige nej, hvis de vurderer det er en dårlig handel.
Vores allesammens personlige frihed er noget mange generationer før os har kæmpet for, endda for nogen med livet som indsats. Det er en gave vi har fået som vi bør værne om.



Kun perfekt er "godt nok"

@cru: Undskyld mit sprogbrug, men nu har du da tabt småkagerne fuldstændig! Selvfølgelig har Aars Motorservice ret til at sige nej. Men det er der jo heller ikke nogen der har sagt de ikke har! At begynde at inddrage personlig frihed, og tale om hvordan nogen har kæmpet for personlig frihed med livet som indsats, er da helt ude i hampen!
Småkager?... hmmm... husk lige at læse egne indlæg først:

Gæt hvad jeg fortæller til mine naboer, venner og familie! Gæt hvad jeg skriver på Internettet! Gæt hvad der sker når man søger på "Aars Motorservice" i Google! At yde dårlig service er at undergrave sin virksomhed!

At du så har skiftet mening efterfølgende glæder mig da egentligt ret meget. :-) Så var der jo alligevel noget vi kunne hjælpe med herinde.

Roger,over and out herfra

Kun perfekt er "godt nok"

Nu er der en, der fortæller om kameraservice - - - Jeg købte for år tillbage et Nikon digitalkamera hos firmaet Pixmania i Paris. Kameraet begyndte at lave farvefejl på optagelserne, og jeg søgte så på Nikons hjemmeside, at den fejl kunne forekomme. De var fra fabrikken orienteret om fejl på billedchippen, og at man blot skulle sende kameraet ind, uanset, hvor det vat købt. Jeg sendte naturligvis kameraet til Nikon Danmark, de reparerede det uden beregning og uden at spørge noget som helst.J eg betalte kun for fragten den ene vej !!
Det er god service !!
Kameraet var ganske udmærket, men ikke særligt hurtig til at fokusere, så jeg forærede det væk og købte i stedet et Panasonic Lumix - -  det er super og kan desuden kobles til iPhonen, så jeg kan operere det derfra.

Støvsugerslange


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis