Nogen der er intra i en sabb 10hk med venbar skrue, aksel og nøgle start. alt medfølger for 7.000kr.

Hej jeg har en ombytnings motor. En sabb 10hk som jeg gerne vil af med den er med nøglestart og vendbar skrue og aksel som selvfølgelig medfølger.

Det er et afhentningstilbud jeg vil ikke have det stående så i kan få det for 7.000kr.

<p>Fantasi er vigtigere end viden.</p>
28 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej der, det kan godt tænkes  . Hvor i dk ligger motoren ? Er der mulighed for at du kan sende et par billeder af den til min privat mail ?  : solsag(a)gmail.com

Mvh Storm

Mvh. Storm

Hej igen

Det er bare iorden, send endelig :-)

Mvh. Storm

Hmm Hvad med 5000 KR
Hvis den er 100% OK
Hej Peter1215.

Vær da glad for at det ikke var mig du skulle handle med, jeg har nemlig den holdning at hvis folk er så frække at underbyde min pris, så stiger prisen en tusind kroner for hver der bydes under. D.V.S. at motoren nu koster 9000,00 Kr. hvis du vil købe den.
Annonce
Skrevet af peter1215 den 25-06-2009 00:32
Hmm Hvad med 5000 KR
Hvis den er 100% OK
Hej Peter.... og Håndværkeren

Det kan godt være at 7000,-Kr er mange penge, det er det for mig der ikke har verdens højeste løn .

Nu er det sådan at de 2 stumper jeg akut mangler ville koste ca. 5500,-Kr hos NordSabb (ikke et ondt ord om dem), så syntes jeg det er sku et røverkøb at få en HEL maskine for 7 jern og så ovenikøbet med en skrue, aksel og el start til !

Jeg har været i de yderste afkroge af WWW og har ikke kunne finde noget der minder om den pris sælger forlanger, jeg ønsker dig held og lykke i din søgen og giver dig 10 point for din ihærdighed  

Have en god sommer

Mvh Mark


Mvh. Storm

Storm jeg arbejder på højtryk for at finde opladeren til mit cam. Jeg regner med at billederne er sendt til dig her sidst på dagen senest.

<p>Fantasi er vigtigere end viden.</p>
Hej alt over 5Hk

Du skal ikke stresse over det, bare ved lejlighed. Jeg sejler alligevel ingen steder foreløbig :-)

Mvh. Mark

Mvh. Storm

hej
jeg vil også meget gerne se et par billeder..
du må gerne sende dem til [email protected]
jeg håber du har mulighed for at sende dem inden for de nærmeste par dage da vi står og skal bruge sådan en motor
hilsen simon
Se lige her, lille glade Simon !
Man lægger ikke sin mail adr. frem til offentlig skue, kun hvis man ønsker sig en masse spam i fremtiden i sin mailbox.
Det bedste er at du lægger en PM til den du henvender dig til, (PM = Privat Medelelse)
Det gør du ved at klikke på den lille kuvert ved bruger navnet. Nu er det nye system lavet så du ikke umiddelbart kan gå ind og slette din mail adr, der er dog den mulighed at du klikker på citat, så kan du rette i det du har skrevet.

V.h.  Håndværkeren
Der er yderligere 18 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis