Kvalitets garderober til fornuftige priser

Hej LDS'er,

Nu skal jeg igang med at få købt garderober ind til mit lille projekt. Jeg er sådan set i søgelyset efter noget med skydedøre der er stilren og samtidig er nogenlunde til at have med at gøre ved montering til kip (skrålofter). Jeg har set en del forhandlere der har en løsning hvor man kan skræddersye og købe alle dele, så man kan indrette den 100% efter rummets dimension (typisk ikke højde, men bredden!) osv.

Hvad er jeres erfaring inden for det område og gerne noget, som ikke koster en ubåd :-)

Ser frem til jeres forslag!

På forhånd tak.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det afhænger af hvor god kvalitet du vil have :) Tag ud og kig i en butik, HTH eller andre. De har typisk en billig og en dyr udgave af deres låger. Selv valgte vi den dyre dør-løsning, da den var god tyk i konstruktionen og føltes gedigen.
Herefter kørte vi så i Ikea og fyldte skabet op med deres indsatser, der fik vi 3,5m skabsvæg for 7.000,- istedet for de 18.000,- som HTH ville have haft.

Hej.

Jeg har bygge garderobe ved at købe skydelåger på mål i Bauhaus, og indmad i Ikea. Det var den billigste og mest fleksible løsning. Fleksibiliteten har jeg skabt ved at bruge skabskorpus, og imellem dem lave bøjlestænger på forskellig længde. Jeg har fået lavet døre med skråt snit. Det er faktisk genialt.  Hvis du vil have billeder så send mig en pm.

Det er blevet supergodt.

Jeg tror alle skydelåger i Danmark laves på samme fabrik, og forhandeles under forskellige navne., så det er bare om at finde det billigste...

Vh Ole

Hej Ole,

Nu er det faktisk ikke lige så advanceret, som dit. Altså vores kip er ikke i dørenes retning, så det er nok lidt nemmere i mit tilfælde. Du må meget gerne skyde nogen billeder afsted.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!

Hej.

Jeg har lagt billeder i gallerier. Håber du kan bruge til inspiration.
Bauhaus i Ishøj har 50% på låger i denne uge som åbningstilbud. Jeg ved ikke om du kan bestille via telefon.!

VH Ole

Hej Ole,

Det ser satme godt ud! Faktisk noget i samme stil jeg kunne tænke mig at lave, vi har nemlig et skævt mål på 310cm på soveværelset.

Jeg var lige inde på bauhaus' hjemmeside og følgende smidt i hovedet:

Du har med Posten modtaget en særlig invitation til vores åbningsfest i Ishøj. Invitationen indeholder en personlig kode, som her på sitet giver adgang til vores åbningsavis.



Indtast dit navn og koden og vær blandt de første til at se de mange stærke åbningspriser, som du har mulighed for at gøre brug af før alle andre.



Du kan også, her fra sitet, udskrive en konkurrencekupon, som udfyldes og afleveres ved Kundeinfo i byggevarehuset i Ishøj den 17. juni 2009. Med kuponen deltager du i lodtrækningen om 10 BAUHAUS gavekort á kr. 1.000.-. Alle vindere kontaktes direkte.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Annonce

Hej. Kan ikke se en kode på tilbudsaviserne fra Bauhaus.

Se www. in-bau.dk

Bauhaus i Tåstrup, Glostrup og Ishøj kører 50% på skydedøre i næste uge.

Jeg når desværre ikke at scanne tilbudsavisen inden weekenden.

VH

Ole

 

bankmand,

Øv! Gad vide om deres prisgaranti også gælder når de køre prisgaranti i deres egne forretninger?

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis