online Check-in ved Ryanair

Halløj!! Er der nogen af jer kloge folk der har prøvet at rejse med Ryanair og lave online check-in? Jeg har bestilt en rejse hvor vi kunne spare en masse ved at checke ind hjemmefra. Det er nu ikke noget problem. Men hvordan kommer man så af med sin kuffert i lufthavnen? Det er Billund vi skal afsted fra. Så hvis der findes erfaringer fra lignende, hører jeg gerne. Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kunne ikke droemme over at flyve med det omtalte selskab, men har lavet web checkin hos andre selskaber...

Her skriver du et boarding kort (eller evt kan du kun kun checke ind) ud hjemme og hos nogle selskaber skal man ogsaa angive hvor mange stykker bagage der skal checkes ind.
I lufthavnen skal man saa omkring endnu en checkin terminal for at checke bagagen ind (og maaske uskrive et boardingkort), saa faar man bagagetags der skal saettes paa bagagen som saa endelig afleveres ved en speciel skranke.

Ganske smertefrit....

/Hideout

Der er ikke de store problemer i at checke ind hos flyselskaberne har ikke prøvet det hjemmefra men følg instruktionerene på skærmen så skal det nok. Flyver selv med Ryanair med jævne mellemrum men det er udelukkende pga prisen kan flyve til london og for ca 500 for 2 personer så det e rjo billigt.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Jeg rejste fra Billund.
Og man kan næsten ikke overse de skærme man skal logge sig ind på. Dernæst står der hvilken skranke man skal gå til for at få sin baggage checket ind. Og det var så det. Resten er som en alm. flyvetur. Bortset fra at man ikke har et forudbestemt sæde... (Nogle folk står op i rigtig lang tid, for at få et godt sæde... Hvilket egentligt er ligemeget når flyveturen ikke er længere!)

Men vi skrev boardingcard ud til både ud og hjemtur. Man kan nemli checke in til både ud og hjemtur, såfremt det er inden for 15 dage. Og så slap vi for at skulle finde en computer i Italien.
En billig rejsemåde. Og man skal derfor ikke forvente at blive opvartet i hoved og R**.
Kommunikationen forgik på engelsk.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis