Hvilken plæneklipper

Jeg er på jagt efter en ny plæneklipper.
Plænen er max 500 kvm.
Maskinen skal have bioklip og mulighed for opsamling.
Selvkørende.

Budget: max 3000.

har I nogle konkrete bud på, hvad jeg bør købe lige nu? Er der nogle gode tilbud pt (der er jo masser af tilbud men hvilke er gode)? Jeg synes at det er en jungle...

På forhånd tak for hjælpen.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi har lige haft det emne oppe, så du skriver lige plæneklipper oppe i søgefeltel og trykker på luppen
Skrevet af Håndværkeren den 11-06-2009 18:26
Vi har lige haft det emne oppe, så du skriver lige plæneklipper oppe i søgefeltel og trykker på luppen


Hej

Jeg kan umiddelbart kun finde en debat om hvorvidt Husquarna er bedst eller ej.
Så konkrete forslag til et køb vil være rigtig fedt!
Jo men det er stort set umuligt at råde andre til hvad de skal købe, der er da masser af tilbud på selvkørende plæneklippere med bioklip o.s.v. Og motorene er for det meste B&D, det er de færreste steder hvor du kan høre dem i gang, for ellers vil jeg råde dig til den mindst støjende.

V.h.  Håndværkeren
Skrevet af Jacster den 16-06-2009 13:36

Er jeg ikke sikker på at få noget der holder ved at købe Klippo - eksempelvis denne?

http://www.klippo.dk/node2845.aspx?nid=27968&pid=65382


klippo er et udmærket valg. den model du linker til er bestemt en robust model med en gennemprøvet motor. det er formodentlig ret svært at komme til at beskadige den ved almindelig brug, da der ikke er ret meget tingeltangel på den, og skulle der endelig være skader p.g.a. slid er det umiddelbart til at komme til.

Men den du linker til koster over dit budget, hvis du tænker på en ny, og derudover opfylder den ikke dit krav om at være selvkørende.
Klippo har altid Haft ry for at lave kvalitet, og har ikke hørt andet.
Normalt siges det at du får en maskine dine børnebørn kan arve.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis