Forslag til montering af en bære reglar

Jeg mangler en god fornuftig løsning på følgende problem.... Jeg er ved og isolerer de indvendige vægge, og har ny et lille problem jeg ikke rigtig kan finde en fornuftig løsning på... Problemet er, at gulvbjælkene løber langs med muren, hvor der 17cm luft... og jeg skal dermed have en forskalningen til og svære i luften, hvis ikke jeg får lagt en rem ned i det mellemrum, som den kan hvile på... Da der kun er 17 cm's luft, så er der ikke meget plads til og skrue eller sømme en bjælkesko fast... Ydervæggen i enderne er gasbeton, så dem ville jeg hellere ikke lige sømme noget op på... ? er så... kan an få nogle beslag som man sømmer oven på en bjælke (så de lige som hænger på den)...? eller er jeg ude I, at bruge 2 bolte gennem bjælken og bolte en 15cm stykke 10*10cm stolpe på? Mvh Erling
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tak for svaret.... Lige den løsning havde jeg selvfølgelig ikke tænkt på....

Der er fint plads til, at jeg skruer vinkeljern på ydervæggen og lægger en reglar på dem.... Så jeg skruer lige vinklerne på reglaren først og derefter vinklerne på væggen....

4 stk. med 60cm imellem, må vist nok kunne bære det hele, selv om det gasbeton....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis