Elektronik - Lineær actuator

er der nogen som har erfaring indenfor lineære actuatore?

http://www.mutr.co.uk/product_info.php?cPath=13_438&products_id=204

har fundet denne som er simpel nok og lige til. men den er jo i england og ville gerne kunne købe noget mere lokalt. ellers kan den præcis som jeg ønsker. nogen ideer??

vh. isbo

16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Linak A/S lever af at producere dem de kan sikkert fortælle hvor du kan købe dem.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Ja Linak A/S er et top profecionelt firma og sikkert kanon gode produkter. MEN det er jo big scale. det er kun til et hobby projekt som jeg ikke vil smække flere hundrede eller tusinde kr. efter. Så tak for rådet men er ikke det jeg kigger efter.
Nu skriver du jo ikke meget om hvad du skal bruge denne aktuator til ?

Jeg har tidligere brugt en Linak aktuator til at dreje en parabol på plads, alt efter hvilken satellit vi ville se TV fra. Jeg fik min aktuator billigt, fordi det firma jeg arbejde for dengang, var leverandør til Linak.

Prøv dog at ringe til dem, det kunne jo være at de havde noget liggende som du kunne købe for en slik.

Lars Jensen

Webmaster på: www.goodbeer.dk

Hey Gutter.
Vil prøve at ringe til dem så... Det er til åbning og lukning af skuffer i et skrivebord... Så centrallåsesættet er nok for lille. Giver besked hvis der er bid. :D
hvad med elektriske bil antenner?
Den kan du da selv lave det er jo kun en gevindstang en møtrik i plastic og en lille motor,GØR DET SELV.
Hvor mange skal du bruge?
Mvh Jørgen.
Ja lige præcis. derfor jeg ikke ville betale flere hundrede kroner for et high end produkt når jeg ikke behøvede mere.
Men jeg kan ikke finde andet end motor og kontakter. aner ikke hvor jeg skal finde resten.
Hov JA.... det er omkring 10..... det er os derfor jeg helst vil ha en billig gør det selv metode..
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis