Feriedestination

Hej.

Så vandt vi en stor check fra et rejsebureau, og skal til at finde et sted i verden, hvor mig, konen og vores 3 børn vil tilbringe 2-3 uger.

Så hvis der er nogen der kan anbefale et dejligt sted, så kom endelig med det

Det betyder meget, at der er noget for børnene.

mvh.

christian_s

Nyd livet.......lev i nuet.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja så må jeg jo sige tillykke din heldige Kartoffel, men hvorfor så rejse udenlands. 3 uger i et vandland et sted i Danmark må da lige være sagen for ungerne.
Og du og fruen kan slappe af også da der hele tiden er opsyn med ungerne.
Hej og tillykke!

Den store diskussion har vel altid været om man skal på badeferie eller oplevelsesferie...
Personligt kan jeg bedst lide at få set noget anderledes. Altså, hvis man bare skal ligge i en stol på stranden og drikke bajere mens man kikker på damer, kan man lige så godt tage til Vejers eller Bellevue!!
Min store drøm er at komme til Australien. Eller Grønland (Ja, grin bare af temperaturforskellene...)
Men jeg kan godt lide natur. Og gerne noget som er lidt ekstremt.

Valget er helt op til Dig/ jer.

Jeg står selv og skal til Limone ved Gardasøen i Italien.
Der er gode hoteller og rigtig god lille overskuelig strand.
Desuden kan man sejle til andre byer over Gardasøen. Og det er også en oplevelse.
Byen som Riva er helt klart et besøg værd. Der kan man enten sejle eller køre.
Milan og Verona ligger lidt længere væk. Men er dog inden for rimelig afstand, hvis man vil opleve en italiensk storby.

Jeg har besøgt både Tunesien, Kreta og Tenerife. Samt snart alle lande i europa. Hovedsagen er at jeg gerne vil opleve noget. (Var i Frankrig på 60 års dagen for D-Dag. Hele Champs-Elyses var fyldt med mennesker og militærparade...)
Hvem, udover unge mennesker, gider at fortælle om en dyr ferie til en pool et eller andet sted hvor de ikke lavede andet end at sove og drikke...

Men lad os da vide hvor i beslutter at tage hen.

Næsformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Tak for det

v.

christian_s

Nyd livet.......lev i nuet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere