Radio kode til mondeo

Hej. Efter at have afmonteret batteriet på min mondeo fra 1997 så beder radioen klart nok om en kode.  Jeg har også koden, men jeg ved bare ikke hvad knap jeg skal trykke på når koden er klar?? Jeg har prøvet en tilfældig knap, men så bad den om koden igen. Altså andet forsøg. Man har vel ikke uendelige antal forsøg??

Nogen kloge hoveder??
Hej. Efter at have afmonteret batteriet på min... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Aha det var jo selvfølgelig smart hvis det kunne lade sig gøre at flytte fronten. Tror bare ikke det er aktuelt da der ikke er rille til cd.

Nå tilbage til koden. Bare for sjov prøvede jeg lige at trykke 6 efter koden. Det virkede heller ikke.
Der sker intet ved at trykke på de andre knapper så vidt jeg kan se. Måske der skal trykkes på to knapper??
Radioen hedder FD4000 V
Ja det skulle ikke undre mig at der er rod med koden. Jeg har godt nok prøvet at indtaste koden kun med radioen tændt uden tænding på.
http://www.radio-code.co.uk/ford-radio-codes.html

hvis du går ind på ovensyående link, og taster dit serie nummer på radioen ind, så kan du mod en beskeden pris, få oplyst kode, og hvordan du skal taste den ind
med venlig hilsen Henrik
Okay. Jeg har også hørt at koden skulle stå på bagsiden af askebægeret. Men skal det være et nummer der er præget i selve plasticen eller et klistemærke???
Så fandt jeg lige et smart link her: http://www.ford-focus.dk/Forum/download.php?view.25 Man skal godt nok logge ind for at kunne downloade det, men det virker...... Jeg trak radioen ud af hullet og fik fat i serienummeret, tastede det ind i det fine downloadede program som ligner en radio, og bingo så stod koden der med det samme. Efterfølgende trak jeg radioen helt ud og fandt et klistermærke mere med koden på. Så måske man skal starte med at hive radioen ud en anden gang.... Men fandt da i hvert fald ud af at den bog med papirer ikke tilhører den bil. Eller måske radioen er blevet skiftet??
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis