indretning i værktøj kasse

jeg har købt mig hele bosch´s lion 10.8 serie dvs skruemaskine vinkel skruemaskine skrue/bore maskine multi cutter lygte slag skrue trækker 3 batterier 1 lader kan man lave en kasse med hårdt skumgummi hvor enhederne kan ligge i hvor der er skåret ud til hver del . og hvor finder man dette skumgumme som er hårdt jeg har målt mig frem til kassen skal være 50x70x15 cm hvilken kasse kan i anbefale og hvad kan jeg lave som løsning
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hårdt skum kan du få hos en hyndemager. Han kan også skære det ud, men det kan nu også gøres med en skarp hobbykniv. Kassen kan du vel selv bygge på de mål med dit nye værktøj. Brug krydsfiner/karrosseriplade og pas på med at vælge for tyk en dimension - du skal også kunne bære kassen. Ved ikke hvad dine værktøjer vejer, men evt kunne du dele det op i 2 og så købe nogle standard alu-kufferter hos Harald Skrald og bruge dem. Husk evt. rum til bor, bits og lignende.
du kan da bare købe en skumgummie madres i jysk

men som kuffert skal du nok enten lave det i karrosseriplade mike skriver
ellers skal du købe noget alu plade og vinkel profiler som kanter det kan du så popnitte sammen det hele finder du i (jem & fix) de har altid sådan et lille sortimang

 Hvor der er vilje er der vej
eller prøv at kontakte www.skumgaarden.dk der ved jeg min kammerat der laver kasser til musikinstrument, lydudstyr og lys m.m handler..!


Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
tak for jeres forslag ,tror det ender med de alu kufferter H/N har

vil gætte på det hele vejer 5-6 kg
Der var for noget tid siden, en der skulle lave en kuffert til en pistol, mener jeg det var.
Det blev vist til noget med hjemme lavet skumgummi.
Prøv om du kan finde den tråd, der vil være noget hjælp til at lave det hele selv.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
Pak værktøjet ind i sølvpapir og læg det ned i en koffert fuld af PU skum. så bliver det formstøbt.
låget kan man så give noget skumgummi.

Jacob
Jeg mener at skumgummiet kan laves af latex og bagepulver.
Men det er bedre beskrevet i den tråd jeg har omtalt.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis