Autostart programmer i Vista...

Hej igen.

Ja der knokles med at lære Vista, efter at vi har fået det ind i huset.

I XP kan man lægge programgenveje i mappen Startup (langt inde i Documents and Settings mappestrukturen) så de automatisk starter, når Windows startes. Det er ikke lykkedes at finde en lignende facilitet i Vista. Kan det overhovedet lade sig gøre her? Vi ville gerne starte mail og kalender op automatisk.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Bare jeg dog kunne hjælpe dig Albino, men jeg har selv det samme meget langsomme system. Som fyren i So ein ding sagde, så er det Microsofts største stolpe spark ind til videre. Men jeg ved at du hos samme kan nedgradere til XP, for wistaen er noget LORT !
Jeg har faktisk et bibliotek, der hedder "Start". Der ligger de enkelte programmer, som skal startes op. Kører du den engelske version, hedder biblioteket vel "Start Up". Put dine genveje heri. Virker det ikke, kan du finde biblioteket under:

C:\Users\[brugernavn]\AppData\Roaming\Microsoft\Windows

Om Vista er noget lort vil jeg ikke svare på, for jeg har ikke noget imod forandringer - heller ikke ved Windows. Tag fx. Office 2007 - Microsofts bedste bud på en kontorpakke. Det er virkeligt godt - man skal bare vænne sig til det.

Mvh.
Kim

@knc:

Nå det var dér, den gemte sig...

Tusind tak, det virker.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis