Tråden er låst

Banner

Hejsa alle.
Jeg sælger mine egne banner som jeg selv laver og designer.
Det er stadig nyt for mig men syntes de er ret gode.
Så mangler du et banner til din hjemmeside så er jeg klar til opgaven.
Jeg sælger dem billigt, men kommer dog an på hvor meget der skal laves.
Håber nogen mangler et banner.

skriv hvis i vil se det har jeg lavet.

mvh Ina

Hejsa alle.

ville høre om der er nogle som har en hjemmeside hvor de mangler nyt banner til. For jeg designer mine egne banner og sælger dem meget billigt. skriv hvis du syntes det lyder spændende.

[email protected]

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Ina.
Jeg gætter på at du er Blondine
Du har ihvertfald overskredet en lille væsentlig regel her på LDS, se om du kan gætte hvad det er

V.h.  Håndværkeren
må man ikke sælge her inde?

Hejsa alle.

ville høre om der er nogle som har en hjemmeside hvor de mangler nyt banner til. For jeg designer mine egne banner og sælger dem meget billigt. skriv hvis du syntes det lyder spændende.

[email protected]

Jo, man må gerne sælge herinde!!

Men Håndværkeren er vores lille vagthund, der gør og bjæffer af alle dem der prøver at lave gratis reklame!!

Hvis du bruger søgefunktionen oppe til højre og søger efter "Reklamer" vil du ikke være i tvivl...

Men velkommen til. Du kan også bruge forummet hvis du har spørgsmål til dine forskellige programmeringskoder. Der sidder en masse kloge folk der ved alt muligt :-)

Hvis du vil annoncere/have nogle bannere på LDS kan du kontakte JørgenE eller AllanE. Det er dem der driver stedet.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Mange tak.
håber da ikke jeg har gjort noget forkert her inde,
det har ikke været meningen.

Hejsa alle.

[email protected]

hvordan skriver jeg til AllanE eller JørgenE

Hejsa alle.

[email protected]

Annonce
Du kan sende en PM til dem via linket oppe til højre. Du går ind i dine beskeder og derfra kan du sende en ny. Søg på deres navne.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
mange tak

Hejsa alle.

[email protected]

Hej alle

Jeg er lige ved at sige, at om man vil sælge sin kone, et banner, eller sine gamle arbejdsbukser i dette forum, er det ok for os.

De eneste undtagelser er køb/salg af dyr, børn og ulovlige ting og sager samt tilbud på sexydelser. Der er måske et par ting mere, men dem kan jeg ikke lige komme i tanke om.

Så sælg du bare herinde, "vhanspige" når det vel og mærke sker i dette forum (køb/salg).

Mvh. JørgenE
okay tusinde tak.
Kan jeg få vist mine banner her inde?

Hejsa alle.

[email protected]

Ikke i øjeblikket. Vi kører de nuværende kampagner færdige, som er reklamebureau står for, og så vil vi tage det op til overvejelse, hvad vi så vil. Men du skal være klar over, at det koster noget at få vist bannere uanset hvilken side der er tale om. Det går bl.a. til dækning af omkostningerne ved at holde siden igang.

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis