Det ene sallinghorn til min Mamba 311 er revnet i basen (nærmest masten) Det er iøvrigt anden gang på samme sted, så nu vil jeg have brudstedet ekstra forstærket med en form for dobling.
Er der nogen, der kan anbefale et godt værksted i Køge-Kbhvn området.
på forhånd tak.
Claus Petersen