Afsnit og smilies

Hvad er der sket med min computer, siden jeg ikke længere kan lave afsnit og ekstra linieskift? Jeg skriver min kladde med nye afsnit og dobbelte linieskift, men i det endelige indlæg, står hele teksten ud i en kør!! Ligeledes kan jeg ikke indsætte smilies, uden der kommer en masse koder og krimskrams!

Med venlig hilsen
ktm

 

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nå, jeg kan se, at koderne ikke kommer ikke ifm. smilies i det endelig indlæg. :)

Med venlig hilsen
ktm

 

Hvis det er den nye Internet Explore du bruger, så prøv at trykke på Compatibility view.

Se billedet.


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Det prøver jeg så!

Smilien kom på i normal udgave i min kladde!

Og i kladden ingen problemer med dobbelt linieskift.

Tilføjelse:
Og det virker!! Hold da helt op!!

Det er rigtigt, jeg blev udsat for en opdatering for nylig, der faktisk har kreeret mange problemer for mig.

Med venlig hilsen
ktm

 

Det er da rart når man kan hjælpe

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Ikke for at pille dig ned, men jeg er også en type , der er nem at hjælpe i disse sager!!

Jeg må indrømme, at jeg føler mig noget mere tryg ved at kaste mig ud i det ene og andet, med dette forum i baghånden!

Og enig, jeg glæder mig også over de gange, hvor det lykkes mig at hjælpe en anden på de områder, hvor jeg har lidt mere indsigt i tingene!

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Er der nogen der kan hjælpe med afsnits problemet når man bruger Mac og Safari.

Har lagt et spørgsmål ud i forummet som er i en kører, hvilket ikke lige hjælper til at folk gider at læse det. Ser fint ud under preview, men når man sender så kommer det ud i en kører.

Sjovt nok var der ingen problemer da jeg lagde to projekter ind under galleriet.

Takker på forhånd.

Nu skal det lige passe at det virker

Tjae!!
Det lever sit eget liv.

Med venlig hilsen
ktm

 

Men Det virker tilgengæld ikke når jeg skal lave et nyt indlæg i forummet!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis