opsætning af flaminco

Er der nogen som kender til en god og ikke alt for dyr lim til at lime flaminco på glasfiber jeg har brugt superfix men den er dyr ca.100 kr.pr 300mm
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du overvejet "siomastic"?
Fordelen med disse produkter, er at du kan nøjes med at "punktsvejse" flamincoen fast.

Jeg har tidligere, i anden sammenhæng, forsøgt med kontaktlim, Pattex, men det virkede overhovedet ikke, da flamicoen blev opløst af limen.

Mvh
Bodker

Mvh.
bodker

Nej jeg kun prøvet superfix fra Casco de har i alt 4 forskellige slags men alle på patroner hvilken er meget dyr
jeg har isolerere forkahytten i en juppiter 33 og brugt ca 20 patroner jeg mangler resten af båden i nu
Men jeg ville gerne hvis der er nogen som kender til en vand baseret lim som er mere fornuftig at bruge samt har en kort tørretid
måske fra byggebrancen
jeg kunne forestille mig en tyk lim da det største problem ligger i at beklæde sidernen
hvis den er for tynd kan den ikke holde flamingoen fast men skal under tryk

hilsen polle
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej
du kan bruge en alm bygge silicone harald nyborg har dem billigt
med venlig hilsen
Niels

ship ohøj
Karen
Hej det vil jeg så prøve

polle
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Kik ind til flygger de har det i spande til
en noget billigere pris.
Bauhaus har også en god lim snak med dem og læs databladene på limen(om de er frostsikre
inden ophærdning)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg vil på det allerkraftigste fraråde at anvende flamingo som isoleringsmatr. da det er meget brandfarligt.
Der findes bedre alternativer.

mvh
Kim
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis