Maling på glasfiber.

Kan glasfiber tåle alle slags plastik maling?
Mvh
Bodker

Mvh.
bodker

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er sikker på at Glasfiberen ikke tager skade. Men om plastmalingen holder til ret meget ved jeg ikke men jeg tvivler på at det holder til ret meget...

Venligst Njord

MVH Njord
Jeg tror ikke at plastikmaling holder på glasfiber,jeg har selv brugt esbjerg maskinmaling som er både stærkt og billigt.

mvh kurt v
Hej
Du skulle prøve at kigge i Hempels hæfte :
"Den lille søstærke". Produkterne er dyre, men hæftet og de ideer du måske kan hente der er gratis. Kan fås hos dem der forhandler Hempels maling.
mvh
Asger

Hej !

Du skal simpelthen bruge en ordentlig maling (2 komponent fra Hempel kan anbefales). Husk at slibe ordentlig inden maling, en glat overflade vil ikke tage imod. Jeg fik også den erfaring at hvis du kan stå i skyggen i mildt vejr vil det være optimalt. Sollys kan få malingen til at boble. Skriv hvis du vil høre resten af min oplevelse med maling på glasfiber..

Helle MN
Jamen det er vi da andre der gerne vil høre lidt om !! og gerne med billeder af båden !!!

Hempel har også udgiet et lille særtryk af bådnyt hvor det er et fribord der males med en 2 komponent maling, udført med pensel og male plade såvidt jeg husker.

Venligst Njord

MVH Njord
Annonce
Internationals Toplack kan anbefales. Den er nem at arbejde med, da den flyder ud af sig selv, og giver en glat overflade.

Mvh
ThomasB
[Indlæg slettet]
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også