"Lem" til skjul af vandrør

Hej,

Vi har nogle rørsamlinger(vand) og haner i et hjørne af badværelset efter vi har lagt nyt beton gulv. Dette hjørne vil jeg gerne have muret til således at de bliver skjult. Jeg bliver dog nød til at kunne kommer til det en gang i mellem pga. hanerne. Jeg har ofte set en hvid plastic lem/plade som indmures eller indbygges og som åbnes ved at dreje med en mønt. Jeg har været ude at snakke med STARK og Bauhous ingen af dem ved hvad jeg taler om. Jeg skal bruge et navn på en sådan så jeg evt. kan finde den på nettet en sted... eller er der andre som har nogle ideer til indbygning af varmme hanerne?

På forhånd tak.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Det er vel en skunklem du leder efter, underligt at Stark ikke skulle vide hvad det er.............

Med venlig hilsen

Anders

Kan godt være det er skunklem men har ikke set nogen modeller i plastic, den i træ er alt for voldsomme og vil vist ikke være lovlig i et vådrum.
Håndværkeren: dit url virker ikke...
Nope har kigget alle 413 sider igennem. Ingen lem. Andre som har bud på hvor den findes eller kan købes?
Jeg købte et skab og hængte foran hullet - efter at have lavet den halve bagbeklædning om til en skydelåge.
Det var selvfølgelig lidt bøvlet da jeg blev nødt til at skille skabet ad - save bredere spor til bagbeklædningen og dele den i to osv - men det fungerer fint.

Jeg overvejede også bare at lave det sådan at skabet nemt kunne tages ned - eller hænges på et par hængsler, men da skabet er temmeligt stort, valgte jeg altså den anden løsning.


"Dygtighed er ikke en dobbelt dosis af den almindelige evne til at lave noget halvgodt."

Det må så være fordi du ikke lige var klar over hvad jeg mente, prøv nr. 437490 også kaldet en dæksluge.
Tror jeg har fundet den ved Silvan under navnet inspektionslem :)
http://eshop.silvan.dk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10201&storeId=10201&mfPartNumber=coming&productId=40796&langId=-100

Tak for hjælpen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis