JUPITER KLUB polle Marstal 2331 04-02-2003 09:52 Er der nogen der ved om der findes en klubfor JUPITER både.Hilsen Polle Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv. 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
susanne_tc 18 07-02-2003 21:57 Jeg har selv en Jupiter 30 og er gået i gang med at undersøge Jupiter bådene og Jupiter værftets historie. Jeg er i den sammenhæng ikke stødt på en Jupiter klub, men jeg har snakket med flere Jupiter-ejere, der er interesseret, så måske skulle vi starte en.Når jeg får afdækket mere af historien, forventer jeg at lave en hjemmeside med Jupiter værftet og Jupiter bådenes historie.Hvis du er interesseret i at høre nærmere kan på maile mig på [email protected]
susanne_tc 18 12-02-2003 06:21 Så er første udkast til min hjemmeside om Jupiterværftet og Jupiterbådene klar. Siden er under udarbejdelse, men da der har været ønske om at følge mit lille projekt, er den lagt ud nu. Jeg vil løbende opdatere den efterhånden som jeg får mere viden.Du finder siden midlertidig på http://jupiter-klubben.dk.srv11.web10.dk