Jeg fik for godt 2 uger siden et brev fra Danske Spil, der bekendtgjorde at heldet forfulgte mig.
Det er vel godt nok. Men jeg blev lidt irriteret over reklamen, som det jo i virkeligheden er, og smed brevet over i stakken til alt det andet.
Sidste søndag, kunne jeg ikke komme ud af sengen... Jeg havde simpelthen så ondt at jeg overvejede at finde riflen frem og gøre en ende på det hele!!
Jeg har efter en scanning fået påvist en venstresidig prolaps i nakken.
Jeg fyldte 30 i marts og fik at vide at jeg var gammel. Men at det gik så hurtigt ned af bakke var jeg ikke klar over...
Så nu kan jeg så gå og kikke på min baggang, som jeg er ved at sætte i stand. Der er indtil videre åbent direkte ned til min teknikkælder. Der mangler at blive lagt gulv og skiftet en dør, samt monteret skabe og vask.
Jeg er foreløbig sygemeldt en måned. Men selv om jeg går rundt alene herhjemme, kan jeg ikke lave en skid derude... :-(
Svigerfar ville så komme og hjælpe mig. Men han valgte at placere sin fod under frontlæsseren på sin traktor. Nu ligger han med en knust knogle i foden og bander over sit uheld!!
Både han og jeg har altid været vant til at arbejde og lave noget. Så det er enormt frustrerende at ligge/ sidde hele dagen.
Hvis der kommer nogle negative indlæg fra mig, så ved i hvorfor...
Næstformanden
Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....