Held i uheld...

Jeg fik for godt 2 uger siden et brev fra Danske Spil, der bekendtgjorde at heldet forfulgte mig. Det er vel godt nok. Men jeg blev lidt irriteret over reklamen, som det jo i virkeligheden er, og smed brevet over i stakken til alt det andet. Sidste søndag, kunne jeg ikke komme ud af sengen... Jeg havde simpelthen så ondt at jeg overvejede at finde riflen frem og gøre en ende på det hele!! Jeg har efter en scanning fået påvist en venstresidig prolaps i nakken. Jeg fyldte 30 i marts og fik at vide at jeg var gammel. Men at det gik så hurtigt ned af bakke var jeg ikke klar over... Så nu kan jeg så gå og kikke på min baggang, som jeg er ved at sætte i stand. Der er indtil videre åbent direkte ned til min teknikkælder. Der mangler at blive lagt gulv og skiftet en dør, samt monteret skabe og vask. Jeg er foreløbig sygemeldt en måned. Men selv om jeg går rundt alene herhjemme, kan jeg ikke lave en skid derude... :-( Svigerfar ville så komme og hjælpe mig. Men han valgte at placere sin fod under frontlæsseren på sin traktor. Nu ligger han med en knust knogle i foden og bander over sit uheld!! Både han og jeg har altid været vant til at arbejde og lave noget. Så det er enormt frustrerende at ligge/ sidde hele dagen. Hvis der kommer nogle negative indlæg fra mig, så ved i hvorfor... Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Føler med dig, og kan meget fint sætte mig ind i situationen.
Jeg har lige gennemlevet en halvt år med krykker og til tider rullestol og hospital pga urinsur gigt i begge ben i helt vild grad. Jeg troede også at livet var ved at tage slut, men her den sidste uges tid er jeg begyndt at gå lidt uden krykker!! :)
Mon ikke også der er en vej frem for dig?
Du vil også se ret mange indlæg her på LDS fra min hånd, i det sidste halve års tid! Det er en overordentlig hyggelig side at beskæftige sig med, når man er grounded. Så kan man håbe at en og anden måske oven i købet kan få gavn af ens udgydelser. Håber ikke disse indlæg oser for meget af negativitet! :)
Du er jo ikke ueffen til at komme med råd og vejledninger + lidt god underholdning!! :)

Med venlig hilsen
ktm

Jeg håber du kommer i bedring meget snart. I mellemtiden vil jeg glæde mig over de mange gode indlæg og råd du kommer med.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Hmmm... HansW Så galt står det vist ikke til!! Selvom ham på ryggen lyder som en der har det rimeligt godt...

Det værste ved at se sådanne klip, er at der lige pludselig er gået 1 time. Og så skal man lige se ét klip til. Og så er der gået 2 timer...

Men tak for det. Jeg prøver at nyde det gode vejr. Men når jeg skal ind og ligge ned, er det gerne med LDS og de andre dagligt besøgt sider.

Næstformanden

Ja, så gik der en måned mere... Og jeg starter formentlig på arbejde på torsdag:-)
Aldrig har jeg glædet mig så meget!!

Jeg er begyndt at svigte min genoptræning, hvilket jo tyder på at mine smerter er ved at være væk...
Jeg har ikke taget medicin i over en uge, og jeg kan holde til at rende rundt herhjemme hele dagen, uden at skulle ned at ligge. Jeg er godt nok mere træt end normalt, og tager da lige en slapper ind i mellem. Men jeg er ved at være fit for fight!

Og dog... Jeg skulle sætte en pressenning på en trailer. Og der skulle elastikken helt ned over siden på traileren. Den sidste ud af 6 stropper, var så stram at jeg måtte bruge højre hånd til det!
- Det var vel bare lige en reminder til mig selv... Jeg er altså ikke ovre det endnu :-(

Jeg har næsten fuld styrke i min arm. Men som ovenstående viser, er der et stykke genoptræning der skal laves endnu.

Det der har været hårdest, var dog at gå hjemme uden at kunne foretage sig noget. Det tog altså hårdere end jeg havde regnet med...
Jeg mener, når pæren er iorden, men stammen ikke vil. Så er det altså træls!!

Jeg skal til doktor imorgen og have lavet en "Det-må-du"-test.
Nøøøj, hvor jeg håber jeg må komme på arbejde. Og så er jeg ligeglad med om der er megavarmt eller det pisser ned. Bare jeg må arbejde!!

-Tak fordi i gad høre på mit vrøvl...

Næstformanden

Annonce
min dybeste medfølelse (jeg har været fraværende på LDS et stykke tid og læser det først nu) jeg lå selv uvirksom for præcis et år siden med skidt lænd, så jeg ved lige præcis hvordan det er *suk* og en kiropraktor var min redning, i dag er jeg 98% smertefri og kan igen nyden glæden ved at gøre det selv :-)

men som du selv har fundet ud af så skal man lytte til sin læge og ikke tage fat før der gives grønt lys til det, og vigtigst af alt bevar viljen til at komme igang igen, så går det meget hurtigere.

god bedring til dig herfra.

mvh
Gert.M (der vil gå ud og fortsætte sit et år forsinket badeværelse projekt )

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

For lige at fortsætte en god sygdomstråd...

Det forrige indlæg jeg lavede handlede om at jeg skulle have en mobilitetstest (eller sådan noget) hos Kiropraktoren. Hun sagde at jeg var i fin form, og at hun ikke gad se mig mere i denne omgang.
Alt var som det skulle være :-)

Så kommer jeg hjem og laver lidt arbejde hjemme i privaten. Alt går fint og jeg er glad.
Da dagen er ved at være omme skal jeg i bad. Og da jeg ser ned af mig selv, ser jeg noget mærkeligt (Og her ser jeg mig gerne fritaget for sjove kommentarer)
En udposning på venstre side af tisseren...
Så jeg ringer til doktoren som kan fortælle at jeg har brok :-(

HVOR UHELDIG KAN MAN VÆRE?!?

Nu er jeg så endelig blevet opereret i går aftes. Efter at have gået sygemeldt i en måned, glæder jeg mig til at kunne lave noget igen. Der skal bare lige gå et par uger, inden jeg må lave noget fysisk igen...

Jeg spurgte lægen om han ikke lige kunne gå det hele igennem, når nu der var slukket for mig.
Han fandt heldivis ikke noget!

Så nu er jeg bare færdig med at være syg. Jeg orker simpelthen ikke at være hjemme mere!!

Næstformanden

Ja jeg føler med dig, det at være grounded er ikke særlig ønskværdigt!
Hele sommeren er for mig gået med at rekrerere efter et forbandet tilfælde af urinsur gigt. Så er det jo herligt at lade sig underholde af de mange gode og finurlige tråde her på LDS!
Hav god bedring!

Med venlig hilsen
ktm

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis