Knallert starte måde.

Hej Jeg har denne her knallert, som jeg bruger til bane ræs
derfor har den ingen skjolde osv. men jeg har nøgle til den som er død irriterende, fordi
de andre har sådan en plastik dut de stikker ind i en anden der sidder på siden af sædet, også kickstarter de den.
hva kalder man det, for vil meget hellere havde sådan en.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af 2970ernesto den 02-06-2009 21:33
derfor har den ingen skjolde osv. men jeg har nøgle til den som er død irriterende, fordi
de andre har sådan en plastik dut de stikker ind i en anden der sidder på siden af sædet, også kickstarter de den.

Det du efterlyser er en dødemandsknap som man sætter om håndleddet som på en speedwaymaskine? hvis du har batteri på er det ihvertfald ikke nogen god idé, da du ødelægger ensretteren af det.. hvis det er noget ligesom en gammel knallert, med seperat tændspole og svinghjul, tager du bare ledningen til stopknappen, og sætter over på din dødemandskontakt.. men nu har dødemandskontakter kun været brugt til hurtig sport, så kan ikke se formålet..

"plastik dut de stikker ind" jeg ved ikke hvad du tænker på, men jeg kan kun synes det ikke lyder behageligt

today is born, the seventh one.. born of woman the seventh son..

Skrevet af moonchild90 den 03-06-2009 19:56
Skrevet af 2970ernesto den 02-06-2009 21:33

Det du efterlyser er en dødemandsknap som man sætter om håndleddet som på en speedwaymaskine? hvis du har batteri på er det ihvertfald ikke nogen god idé, da du ødelægger ensretteren af det.. hvis det er noget ligesom en gammel knallert, med seperat tændspole og svinghjul, tager du bare ledningen til stopknappen, og sætter over på din dødemandskontakt.. men nu har dødemandskontakter kun været brugt til hurtig sport, så kan ikke se formålet..

"plastik dut de stikker ind" jeg ved ikke hvad du tænker på, men jeg kan kun synes det ikke lyder behageligt

ja det er vist det men min knallert er rimlig ny.
hva er ensretten,?
fordi vis det noget med den bliver ulovlig er jeg ligeglad efter som jeg kun bruger den til
ræs på min privat vej og en vens privat bane, og den er dvs ingen skjolde eller noget.d
derfor ser det skod ud når jeg tænder med nøgle den ødelægger looket xD
En ensretter er en elektronikdims der gør at vekselstrømmen dit svinghjul laver ændres til jævnstrøm dit batteri kan "spise" :-)

Hold nallerne fra roterende dele

Skrevet af Puch VZ50 den 11-06-2009 22:39
En ensretter er en elektronikdims der gør at vekselstrømmen dit svinghjul laver ændres til jævnstrøm dit batteri kan "spise" :-)

tag dit batteri af(selvom mange vil fraråde det) og så stiller du din tomgangskrue næsten helt ud, så den slukker når du ikke giver gas..  det er den eneste rigtige måde at gøre det på.. og så skal der bare være kontakt med de rigtige ledere hele tiden evt med nogen muffer..

today is born, the seventh one.. born of woman the seventh son..

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis