Tråden er låst

Ww type 111 fra 1969

Hej

Jeg har lovet en ven at hjælpe med at sælge sådan en svend

Men hvad i alverden skal man prissætte sådan en til ?

Den har ikke haft nummerplader siden 2001 - stået tørt på en landejendom... - og "kun" kørt 78000 km iflg spedometeret

Den er noget rusten, men motoren springer igang med det samme

Jeg forestiller mig at den kunne være et fint restaureringsprojekt for den rigtige

Men aner fisk og nada om hvad sådan en ka´l kan koste i penge


Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hejsa
prøv på www.vwnettet.dk ,det kan være de kan hjælpe dig

hilsen mikael

p.s kunne være spændene med nogen billeder af dyret.
Det skal jeg nok......

Men fik lige fjernet en hæmoride i Tirsdag... så sidder ikke så fantatisk godt lige for tiden.....

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Tak for oplysningen............
Ingen årsag....  man skal vel dele sin viden på dette site

Her er billeder af bilen....


Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Annonce
Så meget mener jeg da at vide om VW, at den viste bestemt ikke er en Type III, men derimod en Type I ! :)

Type III er med et mere traditionelt "ponton" karrosseri og en smule bagagerum oven på hækmotoren + det store bagagerum foran.

Der er nok flere liebhavere til en Type I! :)

Med venlig hilsen
ktm

 

Uden og ane fisk og nada om folkevogne - så er det stadigvæg en årgan 1969 - lavede man dengang type I ?

Men bilen står der stadigvæg....

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Som der står skrevet i første indlæg er det en Type 111 og ikke type III (type 3)

Type 111 er en standard model hvor en DeLuxe model hedder 113 - De er begge type 1.. stelnummeret starter med 1.

Hvis den ikke er rådden i varmepanelerne under dørene og andre steder vil jeg tro den kan indbringe omkring 12-14.000, hvis der er graverende rust, nok ikke mere end 5-10.000 kr

Den er lidt for ny til at være specielt eftertragtet. De gamle modeller med skrå lygter, små ruder osv er i højere kurs, desværre.

Shortcut: Type 1 er blevet lavet siden 40'erne.. og de stoppede med at producere den i 2003 (!)

hvis du har flere spørgsmål, så spørg endelig.

mvh Rasmus
OK jeg bukker og undskylder idet jeg læste 111 som 3 og ikke som ethundredeogelleve! Sorry. :)

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af shortcut den 05-06-2009 10:56
Ingen årsag....  man skal vel dele sin viden på dette site

Her er billeder af bilen....



Bare du ikke sender et billede af hæmoriden

Venlig hilsen

Klaus
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis