Salg: advarsel :-> salg: 200D w124 5 gears(se w124.dk for tilfredse ejere, og al info om model) den holder syn til feb. 2010. kører 350 km hver weekend på prøveplader, til langtur. Ellers står den stille til hverdag. En jeg fik i byt i bilhandel i vinter. sort. 94/95 Front på. Der er reg. attest med, og den er fra 85. Men ligner 95 årgang udenpå, komplet med hvide blink, turboforskærme(ventilations gæller i forskærme) Sportsline kabine, det er den ternede mercedes stof-kabine ang. sæderne, og det samme på dørbeklædninger. Ingen hul i sæder/beklædning. Inden sidste syn er der lavet rust i skærme, DER ser den fin ud stadig. Der blev også lavet rust i bund. dørene er udvendigt rustne at se til. Der er også lidt ved baglygter og ved antenne. vil man springe over hvor gærdet er lavt, er meget lavet ved plasticpadding, og ny bremsedele. ny døre/bagklap ville pynte, men ik nødvendigt for syn. døre ka oxe svejses op, el. bare spartles, males. Husk den er taknemmelig at hjemme-male på, i farven sort, hvis man ik er hysterisk med det kosmetiske. Den holder som sagt syn til feb 2010. 425.000 km på uret. Husk der kører mange af dem her rundt, med 6-700.000 km bag sig. Et mindre rust-hul ved reservehjulsbrønd. donkraftsbeslag er lidt gustne at se til, men intet slemt.et par pletter på soltag. nul olie/vand forbrug. De er forholdsvis sjældne i 5 gears, for årgangen. klima med bizone har den også. 20 km/liter ved 80-90 km/t. Over 900 Km på en tankfuld, uden pis. Ejet af 50 årig før mig. Så intet race der. vægtafg. 2500/halvår. den vejer kun 1300kg. Hvis i vælger en 300D eller en turboD kommer den op i ubehagelig klasse ang. vægtafgiften, og fyrer mere diesel af. Omvendt er 200D jo ik en racer :-> Men en ok pendlerbil. Den her fik skiftet trækkæde, for 1½ år siden. Så ikke tænke på "tandrem" de næste mange år. batteri og gløderør, starter, generator lader til at have det fint. De her kører på raps i sommerhalvåret, uden omstilling. den her har dog ik gjort det, så vidt vides. gear, kobling, motor, bagtøj kører som det skal. Mellempotten sidder og rasler lidt, har dog holdt de 2000km jeg har kørt i den. Den er ik sat på dba.dk og bilbasen endnu ;-> skal ik plage jer mere, med mit salgs-gas... Men som der står i start SALG ;-> den ryger for 8.000, ik mindre ellers syner jeg den selv. Husk du skal bare hente et par fine ny plader til 1080,- at sætte på, så kører du til februar/marts 2010. Gider du ik smide penge i den, til syn, er motor, sportsline kabinen, bagtøj, 5 gears gearkasse pengene værd. Hvor mgt. mercedes,for 8.000,- med syn i 8-9 mnd. får man andre steder? i hvertfald noget 190D eller w123, men hvorfår nøjes med baby-mercedesen eller den gamle kantede w123? selvom de oxe har deres charme. Ja, ja ska nok... ;-> sæt den til sals, der hvor man gør den slags.. men brok jer nu bare.... :-> og op med humøret, ik.... DE 2 PÅ FOTO, fra forhandler-salg, ER EKSEMPEL PÅ HVOR PÆNE DE KA BLIVE, HVIS I GEJLER PÅ DET KOSTMETISKE..... det w124, som det gaml lårt fra 86 og 85, der er omtalt i de her indlæg, fra mig og ham den anden. I hvert fald min er noget gaml lårt at se til, syn jeg selv. Men kører gåt..... og syn til feb-marts 2010.... d