male rusebane?????

hejsa

har købt et gyngestativ til mine børn og der er jo rusebane med og den er jo BLÅ ,ikke så pæn synes vi, kan man ikke male den?det er glasfiber lige som en båd og den kan man da male og så skal det også være slid stærk.

hilsen mikael

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af mikael76 den 01-06-2009 14:07

hejsa

har købt et gyngestativ til mine børn og der er jo rusebane med og den er jo BLÅ ,ikke så pæn synes vi, kan man ikke male den?det er glasfiber lige som en båd og den kan man da male og så skal det også være slid stærk.

hilsen mikael

Hej Mikael.
Er du sikker på at det er glasfiber og ikke bare plastick, der er meget stor forskel på de to matrialer.

hejsa
nu gør du jo mig helt i trivl,hvordan ser jeg det,synes bare det liner glasfiber,prøver lige og tage et billedet af den imorgen,så finder vi nok ud af det

Mikael
Det kan du såmænd afgører med en stump træ som du slår på den med, giver den en dump lyd er det en plastbalje svare den igen med en klar lyd er det glasfiber.
så kan der billeder.
Ja det kan jeg se, og der kom jeg da også i tvivl, for det ligner ikke ABS plast men glasfiber er det bestemt ikke. Men prøv på et mindre synligt sted med den spray maling der hedder Plastick cote, du skal nok lige slibe lidt på overfladen for at det vil kunne binde rigtigt.
Det er da værd at prøve, sådan en dåse koster omkring 40,00 Kr.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også